lapselta katkaistu niskat!!

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen aina luullu et jos niskat on katki niin ne on sit katki eikä siinä auta enää tehohoidot....?

Jos on totta niin voimia!
Kyllähän luut voi murtua niskastakin, ilman että kuolee. Ei välttämättä edes halvaannu, jos selkäydinkanava pysyy suunnilleen muodossaan.

Ja voihan olla, että lapsi on teholla ollut jo päivälläkin, teholla ei vanhemmat saa olla yötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
isä oli ajanut päälle ja nyt lapsi on teholla. ei tiedä selviääkö :'(


siis sinun lapsesi, ja sinun mies, lapsen isä, ajoi yli?vahingossako?
minkä ikäinen lapsi ja mikä on hänen tilansa?
lapsen isä ajoi yli. vahingossa, kun ei nähnyt hänen juoksevan auton takana. tyttö on nyt 4 vuoden ikäinen. hän on teholla kiinni letkuissa ja tajuttomana. mieheni on hänen luonan sairaalassa. minä en voi mennä sinne, koska en kestä nähdä kun tyttäreni kärsii.
Mene sinne silti. Lapsi tarvitsee äitiään, ja äidin velvollisuus on olla lapsensa luona tuollaisena hetkenä.
Ja jos pahin tapahtuu, ehdit ainakin jättää hyvästit.
Järkyttävä onnettomuus, minullakin on 4 v tyttö...
Voimia teille :hug:
 
dermoa
kyllä nyt oma äiti lapsensa luona olisi. Luulisin niin. Entä jos lapsellesi ei käykkään kovin hyvin, pystytkö elämään sen kanssa. Että et ollut lapsesi luona viimeisillä hetkillä?

Toivottavasti näin ei tule tapahtumaan, mutta vähän nyt ihmetyttää!!
 
jups
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
isä oli ajanut päälle ja nyt lapsi on teholla. ei tiedä selviääkö :'(


siis sinun lapsesi, ja sinun mies, lapsen isä, ajoi yli?vahingossako?
minkä ikäinen lapsi ja mikä on hänen tilansa?
lapsen isä ajoi yli. vahingossa, kun ei nähnyt hänen juoksevan auton takana. tyttö on nyt 4 vuoden ikäinen. hän on teholla kiinni letkuissa ja tajuttomana. mieheni on hänen luonan sairaalassa. minä en voi mennä sinne, koska en kestä nähdä kun tyttäreni kärsii.
Kyllä kai minä olisin tyttäreni luona ja rinnalla AINA!! Etenki ne viimeiset mahdolliset hetket!! Syyttäisin itseäni loputtomiin, ellen olisi ollut lapseni rinnalla vaikeimpina hetkinä, jolloin ehkä jopa kuolema on lähellä... Toivottavasti tämä ei oo provoilua... Vähän epäilyttää. Mutta voimia minultakin silti!
 
hellu 77
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
isä oli ajanut päälle ja nyt lapsi on teholla. ei tiedä selviääkö :'(


siis sinun lapsesi, ja sinun mies, lapsen isä, ajoi yli?vahingossako?
minkä ikäinen lapsi ja mikä on hänen tilansa?
lapsen isä ajoi yli. vahingossa, kun ei nähnyt hänen juoksevan auton takana. tyttö on nyt 4 vuoden ikäinen. hän on teholla kiinni letkuissa ja tajuttomana. mieheni on hänen luonan sairaalassa. minä en voi mennä sinne, koska en kestä nähdä kun tyttäreni kärsii.
Mene sinne silti. Lapsi tarvitsee äitiään, ja äidin velvollisuus on olla lapsensa luona tuollaisena hetkenä.
Ja jos pahin tapahtuu, ehdit ainakin jättää hyvästit.
Järkyttävä onnettomuus, minullakin on 4 v tyttö...
Voimia teille :hug:
Täys peesi tähän. Voimia ap:lle.

 
Jos on niskat katki, niin se on kyllä entinen lapsi. mutta jos on niska murtunut tms, niin se on toinen juttu. toi otsikko on aikas hämäävä, tai siis ei niskat voi olla katki ja lapsi edelleen elossa.
 
Vappupallo
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ihminen, jolla on niska poikki, ei tarvitse enää tehohoitoa.
Serkulta murtui 6. nikama. Oli kuusi viikkoa sairaalassa vedossa ja kuusi viikkoa siitä joutui pitämään päähän ruuvattua kehikkoa.

AP on taatusti shokissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen aina luullu et jos niskat on katki niin ne on sit katki eikä siinä auta enää tehohoidot....?

Jos on totta niin voimia!
Kyllähän luut voi murtua niskastakin, ilman että kuolee. Ei välttämättä edes halvaannu, jos selkäydinkanava pysyy suunnilleen muodossaan.

Ja voihan olla, että lapsi on teholla ollut jo päivälläkin, teholla ei vanhemmat saa olla yötä.
Tähän mun on pakko sanoo että teholla saa olla yötä... Meidän neiti 5kk neiti oli kuukauden iässä teholla ja mä olin siellä 24/7 ja mulle tuotiin sinne sänky...
 
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
Jos on niskat katki, niin se on kyllä entinen lapsi. mutta jos on niska murtunut tms, niin se on toinen juttu. toi otsikko on aikas hämäävä, tai siis ei niskat voi olla katki ja lapsi edelleen elossa.
No vähän sama asia kun sanois, et "käsi meni poikki". Yleensä sillä tarkoitetaan että kädestä on luu murtunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen aina luullu et jos niskat on katki niin ne on sit katki eikä siinä auta enää tehohoidot....?

Jos on totta niin voimia!
Kyllähän luut voi murtua niskastakin, ilman että kuolee. Ei välttämättä edes halvaannu, jos selkäydinkanava pysyy suunnilleen muodossaan.

Ja voihan olla, että lapsi on teholla ollut jo päivälläkin, teholla ei vanhemmat saa olla yötä.
Tähän mun on pakko sanoo että teholla saa olla yötä... Meidän neiti 5kk neiti oli kuukauden iässä teholla ja mä olin siellä 24/7 ja mulle tuotiin sinne sänky...
Sulle on sattunut hyvä tuuri. Yleensä teholla (varsinkin lasten teholla) on niin ahdasta ja paljon laitteita, että sinne ei vaan voida päästää vanhempia yöksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vappupallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ihminen, jolla on niska poikki, ei tarvitse enää tehohoitoa.
Serkulta murtui 6. nikama. Oli kuusi viikkoa sairaalassa vedossa ja kuusi viikkoa siitä joutui pitämään päähän ruuvattua kehikkoa.

AP on taatusti shokissa.
Murtuma on täysin eri asia, kuin poikki meneminen.
 

Yhteistyössä