Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kai siksi että korvakoru nyt kumminkin ON lävistys
Mä en halua omalleni nenäkorua tai kulmalävistystä. Ja se on se avainasia: meneekö sekä minun että lapsen haluamiset yksiin vai ei :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:En ymmärrä korvakoruja pienillä lapsilla. Saako lapsi kaiken muunkin mitä haluaa? Entä muut lävistykset? Moni korvakorujen sallija ei kuitenkaan hyväksy nenäkoruja, kulmalävistyksiä ym. lapsilla? Miksi? Ei ne mitenkään eroa korvakoruista, reikä niissäkin tehdään.
Alkuperäinen kirjoittaja Salaisuus (vietnamilainen):Mulle laitettiin korvikset jo kun olin vauva noin 3 viikon ikäinen.Se on tapana koska pienenä ei tunneta sillain kipua.Se tehään näin eka laitetaan leulaan jotain ainetta ja siihen neulan silmään sit narun pätkä.Kannattaa eka jollakin kynällä merkitä se kohta ja sit siitä läpi ja solmitaan narulla jonkin aikaa sit jätetään siihe.Tiiän kun näin et mun siskollekkin tehtiin.
PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja weitjwö:Minä en anna laittaa koskaan. Kuten en muitakaan lävistyksiä. Kun en voi asiaan enää vaikuttaa niin saa itse mennä.
Mitä eroa on lävistäjän laittamilla reijillä/koruilla ampumalla laitettuihin verrattuna? Miksi siis parempi vaihtoehto joidenkin mielestä?muistakaahan sitten kun niitä korviksia muksuillenne laitatte että käytte oikeella lävistäjällä eikä missään koruliikkeessä niitä ampumalla oteta!
WORMZ LUKEKAA TUO! Tuossa kerrotaan MIKÄ ERO sillä hommalla on...Mitä eroa on lävistäjän laittamilla reijillä/koruilla ampumalla laitettuihin verrattuna? Miksi siis parempi vaihtoehto joidenkin mielestä?
Kiitos! Vakavasti taidan miettiä asiaa sitten kun joskus ajankohtaista. 5v on jo esittänyt toivomuksen, mutta sanoin ettei ennen kouluikää. Ehkä sit 7v lahjaksi noin 1,5 vuoden kuluttua..WORMZ LUKEKAA TUO! Tuossa kerrotaan MIKÄ ERO sillä hommalla on...