M
"maiju"
Vieras
Nyt tarvitaan pikaisia ja hyviä neuvoja naamiaispukua varten. Lapseni on 5v. ja puistoleikissä pidetään huomenna naamiaiset, pitää pukeutua teeman mukaan ja ulkoilun takia puvun pitää mahtua ulkovaatteiden päälle. En osta valmista pukua kaupasta ja mielestäni ovat liian hurjia muutenkin... Puistossa on paljon tosi pikkuisia lapsia. Mikä olisi hyvä asu... Kaikki vinkit on nyt tarpeen!!!!!