V
"vieras1"
Vieras
Lopeta se tarkkailu ja mene lääkäriin. Jos ei todellakaan jaksa tehdä muuta kuin maata, kuume ei laske ja juominenkin huonoa, niin asia on täysin selvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, kun soitat heti tänne 09 10023!
Usko nyt! Mitä sä täältä kyselet, siellä on sairaanhoitajat vastaamassa, sinne voi soittaa kuka vaan ja sieltä olen saanut aina asiallisen ja oikean arvion tilanteesta. Sun lapsesi vaikuttaa todella kipeältä.
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;25185320:No MIKSI ihmeesssä henkilön pitaisi soittaa uudenmaan päivystykseen, jos ei asu siellä? OMAAAN päivystykseen pitää soittaa. Vai ajatteleeko joku että uusimaa on koko maailma?
Kyl toi hengitys kannattaa laskea ja kattoa noi apulihaksen, koska niitä ne kysyy siellä neuvonnassa. JA ne on "näyttö" siitä et henki on ahtaalla.
mutta kun ne sano ukolle kun se soitti päivystykseen juuri että voi johtua korvatulehuksesta. eli voin antaa yöllä panadolia noin kahentoista yhen aikaan ja huomenna jos ei ole virkeämpi niin lääkäriin.sano että antibiootti kun alkaa vaikuttaan niin kuume laskee. mikähän lie opiskelija ollut siellä puhelimessa. kyllä mä meen sinne kohta ja käsken ottaan ne veriarvot ym jos ei tosiaan oo nyt tunnin sisään laskenut. käynpäs suihkussa ja taidankin käydä. ne sano mullekin kesällä että ei tarvii tulla ja mulla oli aivokalvontulehus:O. sit jotkut hoitajat sanoo tosi helposti et tulkaa vaan.
hengitti minuutissa n. 38 kertaa eli se tekis 76jos se kerta kerrotaan kahella.
siis tiehään ja raskaasti minusta nyt hengittää... katonko kellosta minuutin ja lasken montako kertaa hengittää vai miten?
hengitti minuutissa n. 38 kertaa eli se tekis 76jos se kerta kerrotaan kahella.