Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös keuhkokuumeisen paikka ole sairaalassa eikä kotihoidossa
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös keuhkokuumeisen paikka ole sairaalassa eikä kotihoidossa
Ei välttämättä sairaalassa. Vointi ihan ok kun saa kuumeen alas. Lääkärin hyväksyntä asialle.
Alkuperäinen kirjoittaja pojan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös keuhkokuumeisen paikka ole sairaalassa eikä kotihoidossa
Ei välttämättä sairaalassa. Vointi ihan ok kun saa kuumeen alas. Lääkärin hyväksyntä asialle.
Meillä pojalla ei kuumetta ollut paljoakaan alle 38 kuitenkin, mutta yleisvointi oli niin huono, että joutui sairaalaan ja hengitteli spiraa... Nukkui suurimman osan ajasta ja hengitti nopeasti ja pinnallisesti. Seuraapa tarkasti pojan vointia ja mene heti lääkäriin, jos vähääkään näyttää, että lapsen vointi huononee tai hengitys vaikeutuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ihmetyttää, etteivät ottaneet crp:tä heti. Meidän lapsella oli kanssa keuhkokuume, oireet eivät sopineet tautiin, mutta koska crp oli korkea yli 260, meidät lähetettiin välittömästi sairaalaan. Siellä sitten kuvattiin keuhkot+ muut ja saatiin diagnoosiksi keuhkokuume, antib. suoneen ja osastolla 3 päivää. Onneksi meitä ei lähetetty kotiin odottamaan seuraavaa päivää, tiedä miten olisi käynyt =(
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:mun likalla on kans ollut keuhkokuume. kannattaisko lähtee jo tänään sinne sairaalaan? toi niin kummallista, että vanhemmat saavat lähetteen ja itse päättävät koska sen käyttää.
toivon pikaista paranemista teille :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Tänään käytiin lekurissa. Lähete saatiin sairaalaan siltä varalta että olo huononee. Aamulla keuhkokuvaan ja labraan, ottavat crp:n.
Mun pieni äijä on kovin kipeä.... :'(
eikös keuhkokuumeisen paikka ole sairaalassa eikä kotihoidossa