läppäri sammu kun akku loppu mut ei mene enää päälle vaikka latasin sen??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei edes mun kone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei edes mun kone

Vieras
tulee vaan että windowsin normaali käynnistys yms mut ei mitään tapahdu kun painan niitä näyttövaan pimenee?? oon painanu jo niitä kaikkia.. mitenvoi mennä tilttiin koko kone jos akku loppuu ko on netissä???

Irrota akku ja anna olla noin 3min irti. Sitten lyöt uudelleen koneen tulille eli virtanapista päälle. Ja kun otat akun irti, niin irrota myös se laturin johto.

[QUOTE="vieras";23209996]voi ei, mahtaako olla kovalevy rikki...

Kokeile irrottaa akku ja laittaa takaisin ja sitten käynnistää. Tai kokeile käynnistää ilman akkua johto seinässä.[/QUOTE]

Jos kovo on mennyt rikki, niin silloin yleensä kyllä BIOS heittää siitä valkoista virheilmoitustekstiä mustalle näytölle, joten itse en kyllä kovalevyvikaan uskoisi.

Siitä on joko käyttöjärjestelmä mennyt jollain tavalla sekaisin, tai sitten on joko näytön invertterissä tai emolevyssä vikaa tai mennyt jotain rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuåp;23210057:
siis läppärin sisältä akku? :O ounouu.. kokeilin tot vikasietotilaa mut ei mihkään mee

Enemmän se on läppärin alla mielestäni kuin sisällä.. Käännä läppäri siis ympäri ja katso, miten akku irrotetaan.

[QUOTE="alkup";23210090]ei tapahtunu mittää:([/QUOTE]

Jos sulla on akku irti nii kai sä sen virtajohdon laitoit paikalleen?

Anna akun olla hetken pois paikaltaan ja laitat sitten takaisin paikalleen. Jos ei normaalikäynnistyksellä käynnisty kokeile viansietotilaa. Kuulostais vähän siltä, että Windows on tykännyt kyttyrää äkillisestä virran katkeasmisesta. On korjattavissa, mutta takuu ei sitä korvaa.

Jos sulla on akku irti nii kai sä sen virtajohdon laitoit paikalleen?

Anna akun olla hetken pois paikaltaan ja laitat sitten takaisin paikalleen. Jos ei normaalikäynnistyksellä käynnisty kokeile viansietotilaa. Kuulostais vähän siltä, että Windows on tykännyt kyttyrää äkillisestä virran katkeasmisesta. On korjattavissa, mutta takuu ei sitä korvaa.

siis akkujohdon? akun pitäs olla täys nii..en laittanut. ei tapahtunut mitään tosta viensietotila hommelis..

Yhteistyössä