Lapin miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etteköhän te lähinnä käy toisianne naimassa lapin hiihtokeskuksissa. Etelän ukkomiehet etelän akkanaisia. : ) Lapin miehistä saatte vain heikoimmat, ne jotka eivät ole kaunista pohjoisen naista vielä omakseen saaneet, tai joita ei ole huolittu pitempiaikaiseen käyttöön.

Siedin vain vuoden yhteiseloa hullun etelälappilaisen kanssa. Inhotti se pettäminen. Tämä ällöhuoripukki iski naisia vaikka kassajonosta! Kova oli kuitenkin parku perään, kun lähdin. Outoa käytöstä!

No et sitten ole vielä oppinut, että me ihmiset ollaan kuitenkin loppupeleissä yksilöitä. Kannattaisi myös opetella katsomaan peiliin. Harva tervejärkinen päätyy hullun kanssa yhteen. Hulluutta kun on vaikeampi peitellä edes lyhyen tuttavuuden aikana. Mut ehkä et vaan osaa lukea ihmisiä.

pin mies silmäilee moisia etälän variksia hieman halveksien.Saattaa antaa hieman näille naisille kiihoketta, muutta EI SYÖ KUORMASTA. Yhdelle jos antaa, niin saa kaksikymmentä kateellista, vaikka heillä ei alunperinkään olisi ollut aikeita mennä kisaan mukaan.Lapin mies tietää että omassa vara parempi.Jos näistä etelän naiset puheleekin, niin net on niitä haavekuvia.Jonkun ystävättären miehen kanssa vietetyn,epäonnistuneen ,varastetun panohetken peittelyjuttuja vaan.

Panettelua,puolin ja toisin.
Mut miksi?
Onko se kateutta,ilkeyttä,tyhmyyttä vai mitä?

Yritämme olla sovussa niin Lapin porot ko etelän variksetkin.
Jooko???
Hyviä hankikeliä kaikille tasapuolisesti!!
<3

Eikö se muka ole totta, että etelän varatut tulevat toisiansa (vaan ei niinkään omaansa) naimaan lappiin. Ilmaisia ilotalojahan ne vain ovat lapin ihmisille, niille joita yleensä kiinnostaa sellainen elämä.

Näin olen kuullut. itse hiihtelen mieluiten kotikonnuillani. etelän hyppyheikit eivät kiinnosta. Totuushan se on, että täällä pohjoisessa on komeampi/ kauniimpi rotu. Harvahiuksisia perunaneniä ovat eteläläiset yleensä. Ei siinä paljo parfyymit tai liituraidat paranna. heh

Etelän naiset saavat juuri niitä huonoimpia, jotka eivät lapin naisille kelpaa. Joka lajissa on pohjasakkansa.

Uskoisin näin olevan kuten sanot, Lapin nainen.

En ole naisporukassa ollut hiihtokeskuksissa, ja kerran vain Levihotellissa iltariennoissa, joten panin tuon kysymykseni kuultujen juttujen pohjalta.

Niin, kuinka yleistä pettäminen siellä on....mistä sen kukaan tietää. Minä olen tehnyt päätelmäni vain muutaman naisen (sinkkuja tosin) juttujen perusteella. Liekö liiottelua vai ei. eräs sinkku nainen kertoi, kuinka miehet ovat selvästi pettyneitä kuullessaan, että hän ei olekaan varattu nainen. Ilmeisesti vapaa nainen/ mies ei sitten ole niin helppo kuin varattu tunturimatkaaja. Hullunkurista sanon minä.

Tosiasiassahan varatut ukkomiehet ovat riesana joka kapakassa, jos niihin eksyy. En ymmärrä oikeastaan, miksi kukaan vapaa ihminen edes viitsii mennä jonnekin turistikeskuksiin.

Miehän sanon, että varekset on roskalintuja. Pyy on parempi.

Varatut miehet ja naiset eivät soittele perään ja joku jännityshän se on siinäkin, kun saa lainata toisen omaa.

Hiihtokeskuksiin menee osa porukkaa ihan siinä tarkoituksessa, että nyt vähän lainaillaan. Pelin henki on se, että sillä reissulla saadaan ja otetaan. Tietysti on ihan kiltisti käyttäytyviä joukossa, joiden tarkoitus on vain lasketella ja hiihtää, viettää reipasta ulkoilmaelämää. Totuus on kuitenkin, että iso osa turisteista on ihan muu mielessä liikenteessä.

Etelästähän mie olen itsekin, mutta vares en ole. Jouni on ihan terveesti Lapin maisemiin ja erämaihin tykästynyt naisimmeinen, joka käy siellä miehensä kanssa vaeltelemassa 2-3 kertaa vuodessa, mutta ei turistisesonkiaikana, sillä se ei sopinut meille.

Sinunkin kanssasi olen samaa mieltä, noinhan se taitaa mennä...
Minäkin olen tykästynyt Lapin luontoon kuten miehenikin.
Nuorempina kävimme siellä eri paikoissa keväthangilla, mutta nykyään syksyisin. Silloin siellä on mukava kuljeskella ilman ruuhkia.

Yhteistyössä