Langaton itkuhälytin, johon käy ladattavat paristot?

Ostin Janosch by Beurer JBY90 -itkuhälyttimen, joka on muuten toimiva, mutta mokoma lähetin on kaamea patterisyöppö, eikä huoli ladattavia paristoja vaan toimii ainoastaan kertakäyttöisillä. Ei mitään järkeä, kun paristoihin uppoaa rahaa moninkertaisesti itse laitteen hintaan nähden.

Joten, suosittele itkuhälytintä, joka toimii langattomasti (sekä lähetin että vastaanotin!) _ladattavilla_ paristoilla. En kaipaa mitään tuutulaulu- ja valoshow-toimintoja, vain perustoimivaa hälytintä jolla kuulen kun vauva herää ulkona vaunuissa. Toivon löytäväni hälyttimen käytettynä, joten vanhempiakin malleja voi suositella.

Olen ollut ihan ällistynyt siitä, miten monet itkuhälyttimet on suunniteltu pelkästään sisäkäyttöön. Lähetin toimii vain verkkovirralla tai on iso möntti, jota on tarkoitus pitää pöydällä seisomassa. Itse taas käytän hälytintä ainoastaan kun nukutan lasta ulkona vaunuissa. Sisällä kuulen kyllä muutenkin kun lapsi herää. No, tietysti jos olis iso talo niin hälyttimelle vois olla käyttöä sisälläkin. Outoa silti, ettei hälyttimiä ole enemmän suunnattu vaunuissa nukkuvan lapsen vahtimiseen.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras."
Padwicon hälytin, en nyt muista mallia mut googleta. Meilän 5vuotta vanha itkari nyt 3. lapsella käytössä. Molemmilla päillä oma latausasema jos sattuu, että molempien akut kuolee samaan aikaan niin saa molempia päitä ladata. Akut kestää kyllä tosi kauan parikin viikkoa joka päiväsellä käytöllä latausväli.
Kantavuus tosi hyvä. Voin vain suositella :)
 
vierass
Meillä on ollut puolitoista vuotta käytössä itkuhälyttimenä Cobran-radiopuhelimet(MT 975-malli) (sisältää itkuhälytin toiminnon). Halusin sellaisen mikä kestää vähän kovempaa pakkastakin. oon ollut todella tyytyväinen noihin, vaunuihin sisälle en edes tavallista itkuhälytintä olisi halunnut laittaa, ni tätä raduopuhelinta oon pitänyt vaunun ulkopuolella, siinä työntöaisassa sadesuoja pussissa, on ihan tarpeeksi herkkä vaikka on kauempana lapsesta. Kätevä kun saa ladattua telineessä ja akku kestää todella pitkään, joskus jääny päälle yöksi ja silti on akkua vähän jäljellä.

Sit joskus myöhemmin voi käyttää radiopuhelimena jos haluaa.
 
digitaali
Meillä on kanssa nuo mainitut cobra radiopuhelimet. Kestää kylmää ja kosteaa. Lataus riittää pitkään ja akkujen hyytyessä (kerran vaihdettu 4v) sopii normaalit ladattavat sormien akut. Hintakin halvempi kuin monella "oikealla" itkuhälyyttimellä. Toki kun laittaa itkuhälyyttimellä moodin päälle vaatii noin 10 napin painallusta mutta ei mitään mistä normaalilla järjellä varustettu aikuinen ei selviäisi.
 
Ihan tuntematon merkki mulle toi Padwico. Ulkonäöltään hyvin radiopuhelimaisen näköisiä nuo, eli ainakin siltä kannalta näyttää hyvin vaunukäyttöön soveltuvalta. Hyvä kuulla kokemuksia muistakin merkeistä kuin ainaisesta Philipsistä :) (Vaikka saa niitä Aventejakin suositella, jos on kokenut hyväksi ;) )
 
Padwicoa suosittelen
Meilläkin oli Padwico ja suosittelen! Muistaakseni siinä oli sormipatterin kokoiset patterit eli pystyi myös vaihtamaan tavalliset patterit, jos akkupatterit oli loppu. Niin ja se lataaminen oli helppoa - laittoi vaan laturiin, ei tarvinnut ottaa mitään osia irti.

Jos vaikka sen lähettimen akut oli vähissä, ne saattoi vaihtaa vastaanottajan akkuihin ja laittaa vastaanottajan samalla sisälle latautumaan ja ulos lähettäjän.

Mua on aina ton jälkeen ihmetelly ne, jotka kysyy sitä kantavuutta tsm. kun paljon oleellisempi olisi se, miten ladataan eli tarviiko ostaa patterit tai kuinka helppoa lataus on muuten.
 

Yhteistyössä