Lampun vaihdon henkilömäärä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PMS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PMS

Vieras
Kysymys:
Kuinka monta PMS-oireista kärsivää naista tarvitaan vaihtamaan lamppua?

Vastaus
Yksi.

YKSI!! Ja tiedätkö MIKSI siihen tarvitaan vain YKSI?
Koska KUKAAN MUU tässä talossa ei tiedä MITEN lamppu vaihdetaan. TÄÄLLÄ ei JUMALAUTA edes tajuta että lamppu on PALANUT. Ei kun istutaan pimeässä KOLME PÄIVÄÄ ennen
kuin TAJUTAAN se. Ja kun SITTEN tajutaan, niin EI LÖYDETÄ uusia lamppuja vaikka ne on ollut SAMASSA KAAPISSA viimeiset SEITSEMÄNTOISTA VUOTTA!!!

Ja jos IHME JA KUMMA löydetään lamput, JÄÄ SE TUOLI, millä noustiin hakemaan niitä lamppuja KAHDEKSI PÄIVÄKSI kaapin eteen lojumaan. JA SEN TUOLIN ALLA
OLISI VIELÄKIN SE RYPISTETTY LAATIKKO JOSSA SE PERKELEEN LAMPPU OLI!!

Ai MIKSI???

SIKSI ETTÄ KUKAAN TÄSSÄ TALOSSA EI KOSKAAN VIE ROSKIA ULOS!!! ON SAATANANMOINEN IHME, ETTÃ VIELÄ HENGITETÄÄN LATTIALLA OLEVIEN ROSKIEN
MYRKKYHÖYRYJEN SEASSA!!! JA KOKO TALOSTA PUHUMATTAKAAN!! TARVITTAISIIN
ARMEIJA SIIVOOJIA .... ja

ja

ja

Niin mikä se kysymys oli?

Tää on hyvä ;)
Olen kans huomannu, että en kyllä miestä talossa tarvitse mihinkään. Siis kotihommissa ja kodin kunnostuksessa. No, korkeintaan todellista voimaa vaativissa hommissa, mutta siihenkin on esim. naapurit keksitty. Äitini aina sanoo, että ""jos jotain tekee, tekee sen kunnolla tai ei ollenkaan"". Inhosin tuota lausetta lapsena, mutta voi että, sitä on tullut nykyään itse käytettyä. Jos homman haluaa tehtävän kunnolla, on se parasta tehdä itse. Ja tosiaan, jos mies jotain tekee, niin sen joutuu itse tekemään perässä uudelleen, joten tuplahomma.
Nykyisen poikaystäväni kanssa homma kyllä jotenkin toimii, mutta ex oli kyllä tosi pakkaus. Silloin olisi kanssa istuttu vaikka viikko pimeässä, jos en itse olisi lamppua vaihtanut.
Ihan oikeasti, ei oikein ole asiaa mitä nainen ei voisi kodissa itse hoitaa, kun vaan pistää toimeksi ja hyvä niin, kun miesten kanssa ""joutuu"" elämään.

Juttuhan on näin ettei mies tee oikein yhtään mitään.
Vaikka mies tekeekin kotitöitä ja lopputulos on hyvä niin asian ydin on siinä että hän tekee ne mahdollisesti hieman Eri Tavalla kuin Nainen. Ja silloin se on Väärin. Ei osaa. Kelvoton ja Surkea.
Naisella on lopullinen tietämys kodin hoitamisesta, tavaroitten järjestyksestä sekä yksinoikeus määritellä Kuinka kotona ollaan ja kuinka kotia hoidetaan.

Exäni ei saa enää ajaa autoa. Lääkäri ei anna enää lupaa.
Tästä on paljon haittaa myös minulle. Uutta miestä en ole hommannut. Jotenkin vain pitää sumplia päivästä toiseen lasten kanssa.

Mutta on se vaan hienoa, että meillä on tämä PMS. Saa riehua ihan hyvällä omallatunnolla edes kerran kuukaudessa.

Eli ei tarvi ottaa viinaa (kuten miehet) ja pistää sen syyksi.

sinäkin rakel liekin kolumnin? Tavallaan piti paikkansa, mitä kirjoitti siitä, että myös miehen tapa hoitaa kotia on yhtä oikea. Tähän teksin pienen tarkennuksen; siis jos HOITAA kotia=tekee niitä kotitöitä.

Jos ainoa kodinhoidoksi lakettava homma, jonka tekee joskus, on vessan vetäminen paskalla käynnin jälkeen, menettää oikeuden määritellä kotitöiden riittävyyttä ja laatua...

JOS ITSE TEET KAIKKI PAREMMIN, ITSE JOUDUT MYÖS KAIKKI TEKEMÄÄN. Jos olen tämän mahdollisuuden (olla tekemättä, koska tekee huonosti) miehelleni 17 vuoden aika antanut, hän ei ole niin tyhmä etteikö sitä käyttäisi.

Ompa ärtsyjä akkoja! Kyllä ne on vaimon vaatekaapit joista ei ovet mene kiinni. Tiskikone ja pesukone aina jumissa kun ei tehdä mitään oikein. Auto rutussa takakulmista. Pölyä joka paikka täynnä! Mutta piha(miehen reviiri) on siivottu! Räystäät korjattu! Patiot puunattu! Varmaan tuli selväksi että naiset yksin tarvivat jonkun palvelutalon tullakseen toimeen! Mies talossa takaa että talo pysyy!

Nii justiisa, ärtsyjä ollaan. On PMS!!!
Se piru, joka tulee huusholliin joka saamarin kuukausi! Kiertää päätä ja vääntää suuta niin saakelin mutruun, laittaa ärräpäitä kielelle ja ruista ranteeseen, sisua nostaa vaikka satakiloinen ukko kartanolle! - Joka toivottavasti osaa kävellä itse takaisin, kun sota on vähän rauhoittunut.

Rita puhuu asiaa. Jossain palstalla joku mies sanoikin, että kun ei kerta mitään osaa ja aina saa haukut, niin parempi, kun ei tee mitään ja saa ne haukut sitten siitä. Se on +-0. Itse nyt puhuin hieman suuta suuremmalla, koska asun yksin. Joten omaa kotianihan hoidan. Mies hoitkoon (tai olkoon hoitamatta) omansa. Minä en siihen puutu, se on hänen valtakuntansa. Sekin on totta, että miehen tapa tehdä asioita ei ole välttämättä väärä, se on vaan toisenlainen. Kukin taaplaa tyylillään. Itsekin yritän välillä höllätä pipoa ja antaa sen miehen minunkin kotonani halutessaan jotain tehdä. oli jälki sitten mitä vaan. Ihan hyvää jälkeä se mies tekee, eihän sitä siivouksen jälkeäkään tarvitse suurennuslasilla tarkastella. Kun kehuu ja paijaa päähän, niin saa sen miehen sitten toistekin jotain tekemään.

Yhteistyössä