Nainen kassalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kapteeni karmea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jorma1";29007258]Tankkausasemalla on naisilla samaa touhua noiden kukkaroiden ja kassien kanssa + se, että tankkaamisen jälkeen istahdetaan autoon, kiinnitellään rauhassa turvavyötä, katsellaan omaa naamaa peilistä, huomataan, että kuitti jäi ottamatta, jolloin koko ruljanssi alkaa uudestaan. Sitten vielä auto käyntiin ja arvotaan vaihdetta silmään ja huomataan, että auto ei liiku käsijarrun ollessa päällä.[/QUOTE]

pöh...Auto tankille, tankki avattu jo odottaessa ja kortti kaivettu. Kortti masiinaan, tankin numero ja kortti ulos. Letku sisään ja tankkaamaan. Luukku kiinni, autoon ja poistuminen. Ehkä joku peilaa ja saikkaa, en minä. Kuittiakaan ota koskaan.

Ei kyllä osunut. Mä oon tehnyt sen verran monta vuotta kassahommaa että osaan kyllä minimoida kassalla vietetyn ajan. Kaupassa käynti on mulle lähinnä pakollinen paha eikä mikään viihdeoperaatio. Noita amatöörejä kyllä on liikkeellä paljon niin naisissa kuin miehissäkin erityisesti viikonloppuisin. Siksi mä en käy kaupassa pe-la jos suinkin mahdollista.

- tavarat ladon kassahihnalle painavimmat ensin (maitopurkit, perunapussit ym). Viimeiseksi helpoiten lytistyvät kuten salaatit ja leivät
- lompakko ja kortti heti esiin, samoin mahdolliset pullokuitit, lahjakortit ym.
- laitan pankkikortin johon bonarikortti on yhdistetty valmiiksi lukijaan ja jätän siihen.
- siirryn pakkaamaan samalla kun kassa vetää tavarat. Kun huomaan että viimeiset tavarat tulee siirryn maksamaan. Sitten ei olekaan paljon ehää jäljellä.
-kuitin tarkistan pakkaamisen jälkeen, ja jos jotain valitettavaa on menen neuvontaan enkä viivytä jonon kulkua kassalla.

Älkää käännelkö niitä viivakoodeja mihinkään päin. Useimmiten siitä on pelkästään haittaa, vaikka tarkoitatte pelkästään hyvää :(

Oon kans toisinaan pyöritelly mielessäni silmiä, kun asiakas etsiskelee tuotteiden viivakoodeja mulle valmiiksi esille. Ihan turhaa työtä. Tiedän kyllä, että oivariinipaketissa enari on pohjassa, ilman, että oivariini asetellaan kenolleen siihen hihnalle.

Enpä jaksanut lukea aloittajan sepustusta kokonaan. Mulla menee kassalla yleensä näin: ostokset hihnalle, vetämään plussakortti valmiiksi masiinan läpi, kassa sanoo summan, annan rahan tai tungen maksukortin koneeseen ja maksan, heitän kortit tms. lompsaan ja laukkuun ja menen pakkaamaan ostokseni. Bonus-kaupassa menee hitusen kauemmin kun siellä kortinlukija kyselee maksua/bonusta.....

Yhteistyössä