Lämpöpussi vai pehmeä kantokoppa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mulla on laskettu aika ensi viikolla eli tulossa lokavauva.
Olen ajatellut ostaa kuomurattaat ja siihen joko lämpöpussin tai pehemeän kopan. Kumpi on parempi?
Asutaan rivitalossa, jotain en usko että vauvaa tarvitsee paljon kanniskella.
Onko noiden kahden lämmittävyydessä paljon eroa?

Meillä oli eskoisella ja on nyt kuopuksellakin pehmeä kantokoppa ja meille se ainakin on ollut tosi hyvä vaihtoehto ja on tykätty. En tiedä onko lämpimyydessä muuten eroa, mutta ainakin se että koppaan voi vielä vauvalle laittaa makuupussin, mutta lämpöpussin sisälle ei varmaan enää taida saada makuupussia..

^Samaa kannatan minä. Kantokassi pysyy kyydissä kuitenkin pelkkää lämpöpussia tukevammin joten mielestäni pikkuvauvalle parempi. Siitähän kumminkin sen pussin sitten saa kun siltä tuntuu :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2005 klo 21:39 Vieras kirjoitti:
Suunnitelmissa emmaljungat, mutta luulisi ainakin että niidenkin kantokopasta saa sitten pussin. vai miten on?
Kyllä saa ja on lämmin ja hyvä. Tossa pehmeässä kantokopassa on huomattavasti pidemmät kantokahvat ku kovassa ja muutenkin on parempi kantaessa (siis puhe nyt pelkästään emmaljungan kopista). Suosittelen lämpöisesti!! Hyvä valinta että ostat kunnon kuomurattaa ja täydennät niitä kopalla! Paras vaihtoehto mun mielestä! =)

Yhteistyössä