Laksatiivit - apua laihdutuksen alkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vai häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vai häh?

Vieras
Mitä laksatiiveja kannattas ottaa että saa vatsan mahd. tyhjäksi kun aloittaa laihdutuksen?

Mulla ihan kaamee olo ja pakko saada oloa kevyemmäksi, näin voin aloittaa "puhtaalta pöydältä".

Mutsilla on ainakin Pegorionia, jos pari pss vetäsis illalla niin banjot sois aamulla?

Ja ihan vaan tiedoksi, kyllä, aikuinen nainen mä oon.. asiallisia vastauksia kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Missään nimessä. Menee vaan aineenvaihdunta sekaisin ja saat kipeän vatsan. Nestevajaus kun turvottaa, ei laihduta. Miten joku voi edes harkita tuota? :0

Tarkoitus nyt olis saada suoli tyhjäksi ja mulla on muutenkin paska ku papanoita ollut viime päivät, tuntuu ettei tyhjene kunnolla muutenkaan. Ruokavalio päin peetä jne. Ei kai nyt jos yhden kerran ottaa laksatiiveja, voi ihmisen elimistö siitä kovin sekaisin mennä tai ainakaan loppuiäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Missään nimessä. Menee vaan aineenvaihdunta sekaisin ja saat kipeän vatsan. Nestevajaus kun turvottaa, ei laihduta. Miten joku voi edes harkita tuota? :0

Tarkoitus nyt olis saada suoli tyhjäksi ja mulla on muutenkin paska ku papanoita ollut viime päivät, tuntuu ettei tyhjene kunnolla muutenkaan. Ruokavalio päin peetä jne. Ei kai nyt jos yhden kerran ottaa laksatiiveja, voi ihmisen elimistö siitä kovin sekaisin mennä tai ainakaan loppuiäksi.

kokeile vaikka suolihuuhtelua, apteekista saat pussin. Sillä saa suolen oikeasti puhtaaksi, ei laksatiiveilla.

E kuulosta oikein hyvältä. vatsa menee suotta sekaisin plus että syömäsi ruoka jatkaa tulevaisuudessa vanhaa rauhallista tahtiaan suolkiston läpi, eikä näin ollen vaa'assa näy sitä "nopeaa starttia" ainakaan kahta päivää kauemmin. Sitten sulle iskee joko ketutus tai halu syödä muutama laksatiivi lisää, eikä kumpikaan ole yhtä hyvä vaihtoehto kuin että vain alkaa syödä kevyemmin. Tavara lähtee kiertämään kyllä viimeistään viikossa ilman laksatiivejakin

hohhoijaa... ootko tosissas? Eiköhän se vatsa tyhjene ihan ilman laksatiivejakin. Ei paljon laihdutuksen lopputulokseen vaikuta ootko syönyt laksatiiveja vai et :D

Mitäs jos ostaisit pussillisen kuivattuja luumuja ja aloittaisit päivän muutamalla? Sitten lisäät ruisleipää, kaurapuuroa ja leseitä ruokavalioon. Juot vettä 2,5-3 litraa päivässä ja muistat syödä runsaasti kasviksia (yli puoli kiloa päivässä). Tällä pääset hyvään alkuun eikä tarvitse sekoittaa vatsan toimintaa millään laksatiiveilla. Niin ja muistathan liikkua? Paikallaan istuminen pahentaa oloa ja jämähdyttää vatsan. Reipas kävelylenkki tekee ihmeitä!

Itse olen pari kertaa laksatiiveja ottanut enkä aio enään ottaa ennen kun tavara irtoaa niin 8h ihan sietämätöntä vatsakipua ja oksettamista mielummin ota glaubersuolaa jota käytetään myös paastoa aloitellessa se on huomattavasti mukavempi vaihtoehto ja ihan samalla tavalla tyhjenee suoli ja jopa nopeammin kuin laksoilla ei ehkä ole niin mielyttävää juoda sitä litkua mutta kunn sen sekoittaa vahvaan mehuun niin kyllä sekin menee alas.

Oon kyllä eri mieltä koukkuun jäämisestä. Itse teen epäsäännöllistä työtä ja se saa joskus mahan niin ummelle ettei tosikaan, laxoberon auttaa! Eikä tee mieli ottaa, kun maha toimii.
Se on sit eri juttu, auttako laihdutukseen aloitukseen??

Yhteistyössä