laivareissu pelottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhanen

Vieras
olis viikonloppuna mahkut lähtee laivalle, mutta mä en uskalla lähtee.. oon ihan varma et kun ekan kerran kymmeneen vuoteen menen laivalle niin se uppoo,näitä myrskyjäkin tässä ollu :ashamed:
musta on äidiks tulon jälkeen tullu just tällanen panikoija et itteeki vituttaa :ashamed:

Ei se uppoo, ja vaikka uppoiskin niin ethän sä sitä enää täällä sitten ole murehtimassa. Hey camooooon, nyt vaan pistät ittes bilefiilikseen ja lähdet bailaa.

Mä olen samanlainen.... :ashamed: Me ollaan lähdössä reissuun autolla Lappiin ja ollaan koko perhe sitä innoissaan odotettu mutta mä pelkään hirveästi, että joudutaan auto-onnettomuuteen tai törmätään poroon tms....

Oikein kylmähiki tulee ku ajattelee.... Ja vituttaa että on tämmönen.... Kun mä tiedän että sit kuitenkin lähden, en kyllä kehtaa perua, varsikaan tälläisestä syystä ja sit kuitenkin on varmasti kiva reissu.

joo, tota on liikkeellä, oltiin juuri peheen kanssa lomareissulla ja lentäminen pelotti todella - yritä siinä esittää urheaa kun ite pelkää, lohduttauduin sitten sillä et kaikki kuollaan yhdessä jos kuollaan...tosi fiksua. Ruotsinlaivat kans pelottaa nykyään, ainakin tähän vuodenaikaan.

Musta tuli ihan samallainen äidiksi tulon myötä. Ennen lapsia mä nukuin aina kaikki automakat ja nykyään en uskalla pistää edes silmiä kiinni, vaa olen armoton apukuski. Mitkään myrskyt eikä mylläkät pelottaneet, mutta nykyään olen kauhuissani kaikesta.

Mutta vaikka olenkin kauhuissani ja panikoin kaikkea. Menen perheeni kanssa myös viikonloppuna laivalle.

Yhteistyössä