Ohhoh ja hupsistaheijaa... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tULiLAtVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tULiLAtVA

Jäsen
24.12.2011
141
0
16
Mä oon aina ollut tooodella aamu-uninen ihminen ja oon pystynyt nukahtaan lähes missä vaan ja lähes minne vaan, ei oo ollu temppu eikä mikään nukkua kahteen asti päivällä ja silti mennä illalla kymmeneltä nukkumaan....
Oon vihannu aina herätyskelloon heräämistä, sillä vaikka menisin mihin aikaan illalla nukkumaan, niin mua nukuttaa ja vituttaa aamulla kun kello soittaa. Ja vaikka nousen ylös ja hoidan aamutoimet, niin herään vasta 12 maissa päivällä kesken työpäivän, siis et alkaa aivot toimiin jne.. :D

No, nyt musta on ilmeisesti tullu vanha, koska viimesen vuoden oon heränny joka herätyksetön aamu automaattisesti n.klo8 ja vielä suht skarppina :O

En ole enää pystynyt vetämään päikkäreitä miten sattuu, nukahdan vaan jos ihan todella väsyttää ja sittenkin nukun sellasta koiranunta ehkä max.45min. Josta jää ärsyttävä tokkuraolo...

Eilen katoin elokuvan Erin Brockovich joka loppui 23.30, menin samantien sänkyyn ja nukahdin suurinpiirtein sillä hetkellä kun pää osui tyynyyn. Ja tadaa, heräsin puoli yks... :ashamed::whistle:

Ihan kiva, mut ei varmaan illalla tuu uni ja huomena olis herätys klo7 :xmas:

Piti aamusta lähtee kaupoille ja kappas kun ei enää huvita kun on niin töttöröö olo :D

Yhteistyössä