Mä jään varmaan vanhaksipiiaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Kohta puoltoista vuotta erosta aikaa. En ole sen jälkeen seurustellut, eikä johdu siitä, etten olis halunnut. Tänään on paska fiilis ja tuntuu, et musta jää varmaan katkera ja onneton vanhapiika.

Ihastun harvoin, ja silloinkin kun ihastun, en saa vastakaikua. Näitä tapauksia ollut pari tässä vuoden aikana. Sattuu, etten ole kelvannut.

Olen hoikka, kaunis ja kiva, mutta baarissa mulle ei tuu edes juttelemaan ykskään mies (miespuoliset kaverit arvelevat, ettei miehet uskalla lähestyä). Baarista en löydä ketään. Mistä muualta sit? En tiedä missä kehenkään ees törmäisin.

Haluaisin niin, että mullakin olis joku. Vaan eipä oo onnistunu puoleentoista vuoteen vaikka oon ollu haku päällä. Onnistuukohan koskaan? Oonhan mä nuori, mutta silti vituttaa. Exää sitten välillä käyn panemassa, hirveen fiksua sekin.

Itkettää.

[QUOTE="vieras";23873873]Eihän 6 kuukautta ole pitkä aika olla sinkkuna.[/QUOTE]

Hups.. no ei puolitoistakaan ole mitenkään paha aika. Joten en usko et sentään vanhapiikaelämää joudut viettämään :)

Mä oon ollut kohta seittemän vuotta sinkkuna, ja samat ongelmat täälläkin. Ketään ei kiinnostu musta enkä mä saa treffikutsuja keneltäkään. Kavereita kyllä riittää, myös miespuolisia, mutta siihenpä ne sitten jääkin. En ymmärrä miksi oon yksin, kun kuitenkin oon ihan nätti ja kiva ja mukavakin. Mun elämän perusasiat on kunnossa ja oon ihan tyytyväinen elämääni, mut ei. Ei vaan ei.

[QUOTE="vieras";23873856]Laita paikalliseen sanomalehteen ilmoitus.Minäkin löysin sitä kautta umelmieni miehen joka hyväksyi minut ja 5 lastani.Yhteinenki on =)[/QUOTE]

Enpä tiedä onko se parikymppisille kauhean toimiva kanava :D

Yhteistyössä