Laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Talviomena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Talviomena

Vieras
Miteiskelin tässä.. :D
Sellaista että kun palstalaiset vissiinkin ovat joskus käyneetkin laivalla,mutta voisikos tämmöistä reissua uudistaa?Olis niiin kiva isolla tyttöporukalla lähtee...?Kertokaa mielipiteitänne.. =)

Nyt pitäis sitten kehittää pari sellasta ihmistä jotka hommailee tätä juttua,eiks vaan?Mä voin tietysti olla yksi.
Pitää varmaankin aloittaa siitä että ketä lähtis ja kysellä arjen tullen hintoja ja sitten se että kun miekin olisin täältä siilinjärveltä lähdössä että oisko sellasia risteilyitä missä olis liityntäkuljetukset täältä,tokihan semmoiset immeiset jotka sieltä etelästä lähtevät niin voivat suoraan sieltä kävellä laivaan :D Sitä ennen pitäis varmaan myös yhdessä päättää että minne,tukholmaan vaiko tallinaan?Mä olisin enemmän viihderisteilyn kannalla B) mutta sopii mulle muukin..kunhan pääsis kotoa hetkeksi pois :whistle: Mulle voi laittaa yv:tä tai sähköpostia Carambola-81@netti.fi

Me kans mielellään lähdettäis ihan vaan tohon Ruotsin puolelle. Pitäis hommata passit sun muut jos Tallinnaan vaikka sinnekin tekis taas mieli.
Vähän epistä, kun mun vanhemmat on menos Tallinnaan marraskuussa. :D
Niin ja heinäkuukin kävis oikein mainiosti. ;)

p.s meillekin mahtuu yöpymään jos ei pelkää sekamelskaa ja kissoja. =)

Toi heinäkuu vois kyllä olla ihan kiva =) Jos mä kattelen netistä oisko hyviä tarjouksia,mut mites me sen kanssa kun en mä tiedä ketkä mistäkin olis lähdössä :whistle: niin vähän vaikea jos alan kyselemään jokaiselle henk.koht hintoja sen mukaan mistä lähtee :D saattas vähän matkatoimiston tädillä mennä hermot :laugh:
Niin minkäslainen risteily..mä kun ihan aattelin että en lapsia mukaan ottais :whistle: mites muilla?ja entäs risteilyn kesto..toisaalta kun ihan täältä asti tulee niin ois kiva vähän pidempääkin risteilyä katsella :)

Me lähdettäis Turusta. Meillä varmaan lähdettäis koko perhe. Mies ja poika ja minä.
Piknikille vois lähteä ilman takkuja. :D

Jos Helsingistä niin sit ainakin perhe lähtee mukaan.
Pitänee alkaa pitämään silmät auki ja seurata noita tarjouksia.

Ilta vai aamulähdöllä? Mikä laiva?

No heinäkuussa meillä on sellainen viikko ettei olisi kuin yksi muksuista,kun muut ovat just etelässä kummeillaan eli silloin ois hyvä hetki.Eli lapsi ja mies tulis kai meiltäkin jos ei tuo käske heittää vapaalle ja mennä yksin.

Ok!Tehdäänkös sillai että ne jotka haluaa niin ottaa lapset ja miehet mukaan.Jotka saa hoitajaa niin ne lähtee sitten ilman :D
Pitäisköhän sitten tehdä niin että päätetään ajankohta?
Heinäkuussa,mutta mikäs päivä?Sit mä olisin ainakin lähdössä vähän sillai niinku että oisin yön laivalla,kun täältä satojen kilometrien päästä tulen..
Ja sitten by the way...kun päätetään se milloin lähdetään niin sitten jokainen hankkii sen oman reissunsa??koska ei kai se muuten onnistu :whistle:
Mie tarviisin kaverin tähän hommaan?Kuka lähtis jelppimään?Oisko joku täältä päin?Asun siis siilinjärvellä..Ilimottautukkee :D että saatas tää homma pelaamaan =)

mieki voisin perheineni täältä keski suomesta tulla jos heinäkuulle osuisi..silja europalle meinattiin suunnata´..riippuu miten tietty teidän aikataulut osuu yksiin. =) mutta kiva jos samoihin aikoihin osuttaisiin

mulle sopis heti heinäkuun alusta... tai sitten ois joku vkl. mikä päivä olisi paras??! kyllä mä voin kattella kaverina hintoja ja matkoja. tosiaan on hyvä et jokainen varaa omansa niin on kaikista yksinkertaisinta. kunhan vaan saadaan sovittua laiva ja aika, niin hyvä on!!

heissan! olisiko juhannuksen jälkeisellä viikolla hyvä aika?!! viikolla on edullisemmat hinnat kuin vkl joten olisiko vaikka keskiviikko tai torstai hyvä lähtöpäivä? ja lähtöpaikka turku?
heittäkää kommentteja....... . B)

Yhteistyössä