suuttuisitko / hyväksyisitkö / "antaisitko luvan" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laivaleski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksullisesta voi olla varma, ettei se kysele perään...jotkut valitsee mieluummin sen.

Hyvä pointti. Ja maksullisista naisista voi valita sen, joka entien silmää miellyttää, kun taas muuten pitää tyytyä siihen kenet sattuu saamaan. Miellytti se silmää tai ei. Ehkä nää alemmantasonmiehet ja muut ameebat on näitten ilotyttöjen vakioasiakkaita. Saanti on varmaa ilman turhanpäiväisiä lirkuttelumenoja.

[QUOTE="niin";23404530]Ehkä nää alemmantasonmiehet ja muut ameebat on näitten ilotyttöjen vakioasiakkaita. Saanti on varmaa ilman turhanpäiväisiä lirkuttelumenoja.[/QUOTE]

Viimeinen lause on jutun pointti.
Hyvän näköiset ja varakkaat niitä tuntuu eniten käyttävän, koska saa valita hyvän näköisen ja on varmaa, että kumpikin tietää, missä mennään. Toisaalta, jos haluaa pitää perhekulissia koossa, maksullisesta on myös pienin mahdollisuus jäädä kiinni.
Köyhälle ja rumalle riittää se mitä kännissä kapakasta saa.

No mitä laivalla on tekemistä? Pelata hedelmäpeliä?

Pallomereenkään ei enää tuonikäiset pääse. Enkä oikien usko notkuvien seisovien pöytienkään vetävän miehiä herkkujensa ääreen siinä määrin että viikonloppujen risteilyille siksi lähdettäisiin.

Tjaa, kyllä mä vaan oon keksinyt muutakin tekemistä kuin vehdata random naisten tai miesten kanssa. Eikä oo tarvinnu edes hedelmäpelejä pelata tai pallomeressä uiskennella.

Minua jotenkin aina jaksaa ihmetyttää, miten maksullisille riittää kysyntää. Helsingin Kalliossakin suunnilleen joka korttelissa yksi mulkunhieromo. Ei vaan jotenkin ajatustasolla rekisteröidy, että ne sympaattisen näköiset papat ja perheenisät kaduilla ravaisi illemmalla vähän huoraa panemassa.

Tuli vaan siitä mieleen, että luulisi ruotsinlaivan olevan melkoinen vaginainflaatio. Eikä siis mikään ilolinnun paras työpaikka. Niillä botskeilla kun minun kokemukseni mukaan tullaan työntämään pimppiä melkein suoraan naamalle ihan ilmaiseksikin. Tietty turpeilla keski-ikäisillä läskeillä ehkei toimi ihan samalla tapaa.
Asiaa.

Sanoisin, että ok, kunhan ottaa lapsen mukaan. (Se tietty estää esim. ryyppäämisen, mutta meidän taloudessamme noin tiheät ryyppyreissut eivät muutenkaan kävisi päinsä.)

Meilläkin mies kävi usein viikonloppureissuilla, kun taas minä olin "sidotumpi" kotiin. Lopulta aloin vaatia vuorottelua. Tällä tavoin sain miehen ymmärtämään, ettei ole ihan ratkiriemukasta jäädä pyörittämään yksin taloutta toisen hurvitellessa ties missä. Seurauksena menot vähenivät ja tilanne tasapainottui.

Yhteistyössä