L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Niin no, Europa ei taida kulkea ;-). Tais olla joku korvaava laiva.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Niin no, Europa ei taida kulkea ;-). Tais olla joku korvaava laiva.
Miksei??
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Niin no, Europa ei taida kulkea ;-). Tais olla joku korvaava laiva.
Miksei??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Niin no, Europa ei taida kulkea ;-). Tais olla joku korvaava laiva.
Miksei??
En tiedä missä uutispimennossa olet ollut, mutta Silja Europa on telakalla korjattavana, kun jo viime viikonloppuna seilasi ympyrää merellä kun ei ohjaus toiminut...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Europan tilalla kulkee Silja Queen tai joku vastaava
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Niin no, Europa ei taida kulkea ;-). Tais olla joku korvaava laiva.
Miksei??
En tiedä missä uutispimennossa olet ollut, mutta Silja Europa on telakalla korjattavana, kun jo viime viikonloppuna seilasi ympyrää merellä kun ei ohjaus toiminut...
Mut just ostin liput Europalle eikä se ämmä sanonu mitään et ei liikennöis? tai puhunu mistään korvaavista laivoista..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Perjantaina mennään Europalla Tuhkolmaan.![]()
Niin no, Europa ei taida kulkea ;-). Tais olla joku korvaava laiva.
Miksei??
En tiedä missä uutispimennossa olet ollut, mutta Silja Europa on telakalla korjattavana, kun jo viime viikonloppuna seilasi ympyrää merellä kun ei ohjaus toiminut...
Mut just ostin liput Europalle eikä se ämmä sanonu mitään et ei liikennöis? tai puhunu mistään korvaavista laivoista..![]()
No milloin olet lähdössä reissuun?