Laittakaas taas omia kuvia

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Jo on polemiikkia jonkun kuvasta, jotenkin tulis heti mieleen kateus mutta enhän tietenkään voi olla varma.
hyvä vartolan hänellä oli. mutta on todella tyhmää pitää tollaisia kuvia netissä ai ainakaan jälkikäteen ihmetellä niiden aiheuttamaa haloota jos itse kuvia tänne linkittelee. ei sellaisell tyhmyydelle voi olla kateellinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Jo on polemiikkia jonkun kuvasta, jotenkin tulis heti mieleen kateus mutta enhän tietenkään voi olla varma.
hyvä vartolan hänellä oli. mutta on todella tyhmää pitää tollaisia kuvia netissä ai ainakaan jälkikäteen ihmetellä niiden aiheuttamaa haloota jos itse kuvia tänne linkittelee. ei sellaisell tyhmyydelle voi olla kateellinen.
No, ei tota sinunkaan järjenjuoksuasi kohtaan kovin suuri kateus nouse :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Jo on polemiikkia jonkun kuvasta, jotenkin tulis heti mieleen kateus mutta enhän tietenkään voi olla varma.
hyvä vartolan hänellä oli. mutta on todella tyhmää pitää tollaisia kuvia netissä ai ainakaan jälkikäteen ihmetellä niiden aiheuttamaa haloota jos itse kuvia tänne linkittelee. ei sellaisell tyhmyydelle voi olla kateellinen.
No. Tarkalleen mä en sitä kuvaa tänne linkittänyt vaan muun kuvan kyseisestä kansiosta eli jos joku sen kuvan on sieltä kaivanut, niin oma häpeensä. Mä en edes muistanut, että se kuva on siellä. Mies sen yllärinä räppäsi mökillä ja mä latasin sen tuonne koska linkitin sen yhdelle tutulle joka on stylisti eikä tosiaan tullu mieleen, että jos sieltä yhden kuvan linkitän tänne, joku pääsee katsomaan ne muutkin. Jatkossapa tiedän olla viisaampi.

 

Yhteistyössä