Laittakaahan kuvia minkä näköinen mies SYTYTTÄÄ!

  • Viestiketjun aloittaja ihq
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
img
Hyvin on sytyttänyt!
Ajattelinkin, että laitat esim. Porvoon kirkon sytyttäjän kuvan. Semmoisellahan sitä on selkeet meriitit sytyttämisestä. Tosin aika monella pöhnäpäissä taikajuomaa riittäväasti nauttineena sytyttää omasta mielestään hyvinkin.
 
Tää on nyt vähän OT... Tulipa vaan mieleeni, kun katselin teidän laittamia kuvia sytyttävistä miehistä. Ovat aika erilaisia. Ja sitten kuitenkin naiset usein luulevat, että vain tietynlainen nainen sytyttää miehen. Ei kai se voi olla niin, koska tästäkin pienestä otannasta huomaa, että naisten miesmaku on tosi erilainen, miksei siis miesten naismaku. No joo, tää on vaan tätä pohdintaa.
Mun mielestä se remppareiska oli noista kuvista sytyttävin. En tykkää kiiltokuvista tai muuten liian sliipatuista. Mulla ei kyllä ole laittaa itselläni mitään kuvaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄssänÄiti:
Tää on nyt vähän OT... Tulipa vaan mieleeni, kun katselin teidän laittamia kuvia sytyttävistä miehistä. Ovat aika erilaisia. Ja sitten kuitenkin naiset usein luulevat, että vain tietynlainen nainen sytyttää miehen. Ei kai se voi olla niin, koska tästäkin pienestä otannasta huomaa, että naisten miesmaku on tosi erilainen, miksei siis miesten naismaku. No joo, tää on vaan tätä pohdintaa.
Mun mielestä se remppareiska oli noista kuvista sytyttävin. En tykkää kiiltokuvista tai muuten liian sliipatuista. Mulla ei kyllä ole laittaa itselläni mitään kuvaa :ashamed:
Totta, sitä jokainen vois miettiä omalla kohdallaan kun vauhkoo että miehille kelpaa vain isot rinnat, hoikka tai muuta vastaavaa... Makuja on erilaisia.
 

Yhteistyössä