eikös se niin kuulu ollakkin.Alkuperäinen kirjoittaja Siru:Kovin vähän pitää tyttösillä olla vaatetta, että ccc syttyy
kateellisia ?Alkuperäinen kirjoittaja :Ovatko nuo ccc:n laittamat siis (leikattuja?) transuja? Miehia siis, kuten otsikossa on esitetty. Ei aivan kaiksi kuvista uskoisi, että ovat miestransuja.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:tasa-arvoa.Alkuperäinen kirjoittaja Pois:CCC ei ole oikein ymmärtänyt otsikon kysymystä.
Kuka on tämä mies?Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
Hän on true blood-sarjassa hahmo nimeltä Eric Northman jota näyttelee Alexander SkarsgårdAlkuperäinen kirjoittaja Kun mie en tiijä:Kuka on tämä mies?Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Johnny Depp ja Marco Hietala on hotteja, mutta ainoastaa tuo oma muru saa sukat pyöriin jaloissa :heart:
eihän me... ... ...Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Eikait twilightilaiset vähän innostunu
niin on, mulla kotona oma tuollainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-lumia odotellessa-:Ei ole, kun siitä ruotsalaisesta remppasarjasta Äntligen Hemma. Miehet jotka saavat käsillään aikaiseksi jotain, ovat hottiksia.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukkaRaitasukka:onko omaAlkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-lumia odotellessa-:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:[/img]http://content.expressen.se/blog/79/69/99/lechicflick/images/mikaelpersbrandt%255B17%255D.jpg[/quote]
Tää on kyllä ainut namu näistä esitetyistä, vaikka ei tässä kuvassa mitenkään parhaimillaan ole.
Höh, toihan oli hauska juttu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Björn. Sä olet jotenki hirveen mauton.
Juu, ihmiset varmaan ihan tikahtuu naurusta kun näkee tuollaista vaikkapa uutisissa. No, mä oon vähän erilainen, myönnän.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Höh, toihan oli hauska juttu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Björn. Sä olet jotenki hirveen mauton.
Relax.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Björn. Sä olet jotenki hirveen mauton.
No eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Eikait twilightilaiset vähän innostunu
juu niin on... se vois tulla huutamaan miun keittiöön ihan koska tahansa. siinä samassa raivossa vois harrastaa sen kanssa raivokasta seksiäkiAlkuperäinen kirjoittaja spraitti:höh ketun marjat mä en nyt taas osaa asentaa kuvia tänne mut gordon ramsay on aika hottis