Ok, on meinaan 'paremmuusjärjestyksessä' :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:Sulla on täysin sama miesmaku kuin mulla, mut ota sä noi kaks ekaa niin mä vien tuon robin :saint:
mul ois rob, jensen ja davidAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Ok, on meinaan 'paremmuusjärjestyksessä' :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:Sulla on täysin sama miesmaku kuin mulla, mut ota sä noi kaks ekaa niin mä vien tuon robin :saint:
Mikki Hiiri!!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:... Veeti...
voi v*ttu...melkeen lirahti pöksyyn..............Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Mikki Hiiri!!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:... Veeti...
Sori... :ashamed: Raamikas mies, mutta, mutta... jotain brutaalia puuttuu.
Tuo tyyppi lienee todistettavasti sytyttävää sorttia... :saint: Jollain tasolla...
Ihanaaaa...Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-lumia odotellessa-:
oih ja voih! <3Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Rudy Youngblood on ainut joka sytyttää jos omaa miestä ei lasketa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
quote]
hynynen on tosi hot :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Mut voin sanoa et miehellä pitää eritoten olla sellaista "sudenkatsetta" silmissä. En osaa kuvailla tuota järkevästi. Liian kiltti katse ei vaan sytytä. Ehkä konkreettisesti sellaiset vähän sumuiset, aavistuksen raukeat sirrisilmät tekee vaikutuksen. Liian isot ja avoimet silmät taas ei samaista efektiä tee.
tääkin on kyllä aika slurpsAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Mut voin sanoa et miehellä pitää eritoten olla sellaista "sudenkatsetta" silmissä. En osaa kuvailla tuota järkevästi. Liian kiltti katse ei vaan sytytä. Ehkä konkreettisesti sellaiset vähän sumuiset, aavistuksen raukeat sirrisilmät tekee vaikutuksen. Liian isot ja avoimet silmät taas ei samaista efektiä tee.
:xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:Joo...Hynynen on lähes ainoo tukkamies kun sytyttääAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
quote]
hynynen on tosi hot :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
G. Rasputinin katse ja tiettyä häikäilemättömyyttä... Mutta ei mitään pöllähtäneitä makuukamarisilmiä, luomet puolitangossa.Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Mut voin sanoa et miehellä pitää eritoten olla sellaista "sudenkatsetta" silmissä. En osaa kuvailla tuota järkevästi. Liian kiltti katse ei vaan sytytä. Ehkä konkreettisesti sellaiset vähän sumuiset, aavistuksen raukeat sirrisilmät tekee vaikutuksen. Liian isot ja avoimet silmät taas ei samaista efektiä tee.
Näyttää mieheltä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:http://asfanblog.files.wordpress.com/2009/09/gkill.jpg?w=300&h=238
Alexander Skärsgård. Nam ja maiskis!