Laittakaahan kuvia kodeistanne!

• Viestiketjun aloittaja "lehmus"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
meil on kai tosi tylsä/ruma/mitään sanomaton koti kun kukaan ei oo kommentoinu....
kyllä joku sen epämuodikkuutta vois kommentoida seiniä tai lattiaa ei ruveta vaihtaa.
mut ps. yhtäkään huonekalua ei ole sinne ostettu, kaikki on tullu esim. miehen isältä.

vieras7
meil on kai tosi tylsä/ruma/mitään sanomaton koti kun kukaan ei oo kommentoinu....
kyllä joku sen epämuodikkuutta vois kommentoida seiniä tai lattiaa ei ruveta vaihtaa.
mut ps. yhtäkään huonekalua ei ole sinne ostettu, kaikki on tullu esim. miehen isältä.
No mun mielestä tuo arkku on aivan ihana! Lattiassa ei mun mielestä ole mitään vikaa, seinäkin on ihan perusvaalea. Verhotkin on kivat. Muuten mun makuun liikaa erilaisia juttuja ja liikaa värejä, mutta olenkin tylsä ja tykkään "tylsistä väreistä", niinkuin joku joskus palstalla on meidän kotia kommentoinut :p Pientä uudelleen järjestämistä saattaisin suorittaa.

Turkilmas
[QUOTE="vieras";24291070]mikä kaapisto on kyseessä???[/QUOTE]

Tääkö oli mulle osoitettu kysymys? En valitettavasti muista nimeä. Siis Ikeasta meillä on keittiö, mutta sitä mallin nimeä en muista. Sitä on kysytty aiemminkin ja silloin sitä kimpassa selviteltiin, mutta olenpa sitten taasen nimen unohtanut.

Suzyanne
Laita vaan, Suzyanne ja muutkin. Ihan tuiki tavallinen vuokraluukku meilläkin, niin kuin näkyy, silti postaan kuvia. Sama logiikka kuin naamakuvissa: en osaa ajatella, että vain superkauniilla on "oikeus" laittaa kuviaan.
Ehkä jossain vaiheessa laitankin, kunhan teen muutaman muutoksen jotka on pitänyt tehdä jo kauan.

Teillä ei kyllä minusta ole "tavallinen vuokraluukku", vaan selvästi uudehko talo ja remonttikin taitaa olla melko tuore. Tämä meidän asuintalo on rakennettu -61. Keittiö on rempattu mutta kylppäri on alkuperäinen. Ja lattioilla on ihan kamalat, beiget muovimatot. Kaikkein järkyttävin on kylpyhuoneen lattia. Se on sellainen sappinesteen vihreä. :LOL:

Ehkä jossain vaiheessa laitankin, kunhan teen muutaman muutoksen jotka on pitänyt tehdä jo kauan.

Teillä ei kyllä minusta ole "tavallinen vuokraluukku", vaan selvästi uudehko talo ja remonttikin taitaa olla melko tuore. Tämä meidän asuintalo on rakennettu -61. Keittiö on rempattu mutta kylppäri on alkuperäinen. Ja lattioilla on ihan kamalat, beiget muovimatot. Kaikkein järkyttävin on kylpyhuoneen lattia. Se on sellainen sappinesteen vihreä. :LOL:
On tämäkin talo kohta kolmekymppinen :D. Keittiöön ja lattioille on tehty remppaa reilu vuosi sitten, ja nyt maalattiin nuo muutamat seinät. Kylppäri ja vessa on alkuperäiskunnossaan, ja sen kyllä huomaa.

Mä muuten haluan nähdä sen tein kylppärin lattian asap :D.

Suzyanne
On tämäkin talo kohta kolmekymppinen :D. Keittiöön ja lattioille on tehty remppaa reilu vuosi sitten, ja nyt maalattiin nuo muutamat seinät. Kylppäri ja vessa on alkuperäiskunnossaan, ja sen kyllä huomaa.

Mä muuten haluan nähdä sen tein kylppärin lattian asap :D.
Joo ihan taatusti laitan, se on niin oksettava että se yrjötys täytyy kyllä ehdottomasti jakaa muidenkin kanssa. :D

Käytän nyt miehen ikivanhaa, jumittavaa läppäriä enkä jaksa alkaa tällä latailemaan kuvia koneelle. Oma on korjattavana, laitan kunhan saan sen.

Yhteistyössä