Laittakaahan kuvia kodeistanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lehmus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alaston lohikäärme: Siis ihana tuo olkkarin pöytä teillä! Mistä olet löytänyt?

Riepu: Olitko se sä kenellä oli ennen samanlainen punanen (muistaakseni sotkan) sohva kuin meillä? oletko hankkiutunut siitä eroon vai peittänyt sen? Mulla suunnitelmissa ostaa vaalee sohvapäällinen :D

Mulla ei kauheesti oo tästä uudesta kodista vielä kuvia kun on niin kesken, mutta juur tänään makkarista tein pikkupostauksen, joka löytyy täältä: Kotiäitinä Napapiirillä: Makuuhuoneen sisustussuunnitelma

Alaston lohikäärme: Siis ihana tuo olkkarin pöytä teillä! Mistä olet löytänyt?

Riepu: Olitko se sä kenellä oli ennen samanlainen punanen (muistaakseni sotkan) sohva kuin meillä? oletko hankkiutunut siitä eroon vai peittänyt sen? Mulla suunnitelmissa ostaa vaalee sohvapäällinen :D

Mulla ei kauheesti oo tästä uudesta kodista vielä kuvia kun on niin kesken, mutta juur tänään makkarista tein pikkupostauksen, joka löytyy täältä: Kotiäitinä Napapiirillä: Makuuhuoneen sisustussuunnitelma

Juu, se punainen kammotus on nyt aluksi peitetty ruskealla peitolla. En kestä katsoa sitä enää. Tuohon on tulossa valkoinen sohva, ja rottinkituolin paikalle valkoinen nojatuoli, kunhan pääsen jalaltani Ikeaan. Meidän piti jo miehen loman aikaan käydä, mutta olin juuri loukannut koipeni, joten se sitten jäi :(.

Merkkaan; josko laittaisin jossain vaiheessa itsekin muutaman kuvapalasen kodistani.

Kodikkaita, mukavannäköisiä koteja ihmisillä. Pidin erityisesti Rieputarallaan ideoista: kuvista vessan seinällä ja uunipellistä seinällä.

[QUOTE="vieras";24309327]Ethän sitten suutu? Katto valkoiseksi, seiniin uudet levyt että nuo lastulevyhirvitykset menee piiloon. Itse en tykkää noin tummasta ja "ankeasta" mutta sehän on ihan mielipidekysymys :)[/QUOTE]

Tuon kokoisen katon maalaamiseen menee niin paljon energiaa ja aikaa, että se on helpompi vaihtaa kokonaan. Paneelit menee toki piiloon, mutta mietin sellaisia amerikkalaistyylisiä puolipaneeleja... Ärsyttävää on se, että huonekalujen paikkaa ei rajattomasti voi vaihtaa kun ehjää seinätilaa on vain tuo yksi seinä.

Minua häiritsee eritasoinen katto :( Tumma ja väritönhän se on, kun en ole jaksanut etsiä värejä! Vielä :)

[QUOTE="eee";24309425]Älä nyt herranjumala mitään puolipaneeleja ainakaan laita!!![/QUOTE]

Ai tällaista?

paneeli-valmis.jpg

En :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tylsiä koteja;24283157:
Kaikki kodit näyttävät tylsiltä, täynnä lastulevyhuonekaluja, joita on joka kodissa tyyliin tv-taso, kirjahylly ja sohvapöytä. Ei mitään omaperäisyyttä tai aitoja puisia huonekaluja:(

Eikö pääasia olekaan se, että asukas viihtyy?

Yhteistyössä