hei
sun lapsiko onki tyttö?luulin Eemiä pojan nimeksi.sulonen on,niin ku muittenki lapset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Hetken profiilissa. :heart:
sun lapsiko onki tyttö?luulin Eemiä pojan nimeksi.sulonen on,niin ku muittenki lapset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Hetken profiilissa. :heart:
Mä en usko että joku pedofiili ihan heti tänne eksyy kun on niin paljon niitä sivuja jotka on tarkotettu heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:siis oikeesti. joku tuntematon (vieläpä harmaa, olematta yhtään rasisti) pyyttä laittamaan nettiin kuvia lapsistanne.
Kyl Eemi poika on :heart: mut tosi usein luullaan tytöks. Poistan kuvan, ku pitää alkaa nukkuu. Voin ehkä laittaa joskus uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja hei:sun lapsiko onki tyttö?luulin Eemiä pojan nimeksi.sulonen on,niin ku muittenki lapset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Hetken profiilissa. :heart:
sellaiset sivuthan ovat laittomia, eikä niitä ihan pelkällä googlella löydy.Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Mä en usko että joku pedofiili ihan heti tänne eksyy kun on niin paljon niitä sivuja jotka on tarkotettu heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:siis oikeesti. joku tuntematon (vieläpä harmaa, olematta yhtään rasisti) pyyttä laittamaan nettiin kuvia lapsistanne.
ahaa täällä onkin näin välinpitämätöntä porukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mulla soi mitkään hälärit enkä laita tänne mitään sellaisia kuvia, että ois jotain haittaa. Siis laitan vain niitä kuvia mitä olen laittanut omille galleriasivuillenikin nettiin. Jos joku niistä saa jotain kiksejä niin en tosiaan voi sille mitään. Sellainen joka niistä saa jotain kiksejä niin saa niitä sitten.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No ei ennen kuin mainitsit!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Eikö kellään muulla hällärit soi jos joku netissä pyytää laittamaan pienokaistenne kuvia :/ :snotty:
:attn:
Tähän mennessä pinon ainoa kaunis lapsi .Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:[/URL]
Kuopuksen ristiäisistä eli poika on n.2kk
EN TARKOTA MITÄÄN ALASTONKUVIA, VAAN IHAN SEMMOSIA JOISSA LAPSILLA ON VAATTEET PÄÄLLÄ. TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI LAITA ALASTONKUVIA LAPSESTAAN TÄHÄN, EIKÄ MUUHUNKAAN KETJUUN.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:ahaa täällä onkin näin välinpitämätöntä porukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mulla soi mitkään hälärit enkä laita tänne mitään sellaisia kuvia, että ois jotain haittaa. Siis laitan vain niitä kuvia mitä olen laittanut omille galleriasivuillenikin nettiin. Jos joku niistä saa jotain kiksejä niin en tosiaan voi sille mitään. Sellainen joka niistä saa jotain kiksejä niin saa niitä sitten.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No ei ennen kuin mainitsit!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Eikö kellään muulla hällärit soi jos joku netissä pyytää laittamaan pienokaistenne kuvia :/ :snotty:
:attn:
Suloinen lapsi. Likaiset vaatteet ja naama ja ympäristö :/.Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:Siinä meiän hurmuri ja kakkanen sitteri
Vaatteet ja naama on likaset ku vasta söi... Ja sitterin likaamisessa tuo poika on mestari, huom, väriltään vielä keltanen, lika näkyy paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suloinen lapsi. Likaiset vaatteet ja naama ja ympäristö :/.Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:Siinä meiän hurmuri ja kakkanen sitteri
Meillä on samanlaiset sohvatyynytAlkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:http://www.aijaa.com/v.php?i=2598394.jpg
voi raukkaa mikä nenä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Minusta ihanaAlkuperäinen kirjoittaja Urpo ja Turbo:voi raukkaa mikä nenä... :ashamed:
söpö poika ihana tukkaAlkuperäinen kirjoittaja auts:
pojan 1v synttäreiltä