nenässä ei mitään vikaa söpö nenu, mun typylläkin on samanlainen iskältä perittyAlkuperäinen kirjoittaja Urpo ja Turbo:voi raukkaa mikä nenä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Täh? Mun mielestä suurimmalla osalla vauvoista on samanlainen nekku.Alkuperäinen kirjoittaja Urpo ja Turbo:voi raukkaa mikä nenä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
sun nimimerkki sopii sulle kuin nenä päähänAlkuperäinen kirjoittaja Urpo ja Turbo:karmeat geenit...
Ei niin, nenussa ei mitään vikaa! Kuva kulma saattaa väärentää sitä. ihan on pikkuinen.Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino:nenässä ei mitään vikaa söpö nenu, mun typylläkin on samanlainen iskältä perittyAlkuperäinen kirjoittaja Urpo ja Turbo:voi raukkaa mikä nenä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Kaffepaussi on kyllä oikeassa mutta ihana näitä katsella ihan vilpittömin mielin, niin suloisia, uskomattoman kauniita lapsia mutta kauniitapa näytti äiditkin olevan toisessa ketjussa, toinen toistaan viehkeämpiä.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:sellaiset sivuthan ovat laittomia, eikä niitä ihan pelkällä googlella löydy.Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Mä en usko että joku pedofiili ihan heti tänne eksyy kun on niin paljon niitä sivuja jotka on tarkotettu heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:siis oikeesti. joku tuntematon (vieläpä harmaa, olematta yhtään rasisti) pyyttä laittamaan nettiin kuvia lapsistanne.
joten lastenlehden sivut ihan hyvä vaihtoehto saada kuvia.
aika varauksellisesti tällaiseen lapsikuvapyyntöön suhtaudun.
Älä hupsuja puhu, kaunis häkin mutta niin muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja -:Tähän mennessä pinon ainoa kaunis lapsi .Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:[/URL]
Kuopuksen ristiäisistä eli poika on n.2kk
voi ku kaunis ja herttasen näkönen poika. =)Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Hetken profiilissa. :heart:
Suloisia lapsia molemmat. Täytyy vielä erikseen ihastella tuota Lyydian 1v-kuvaa! En muista noin upeaa 1v-kuvaa nähneenikään.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Meidän kuopus Lumia
Lyydia 1v-kuvassa
Mistä saa noin isoja legoja??Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04: