laittakaa pienokaistenne kuvia ihailtavaksi

  • Viestiketjun aloittaja vielä lapseton pyytää
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
siis oikeesti. joku tuntematon (vieläpä harmaa, olematta yhtään rasisti) pyyttä laittamaan nettiin kuvia lapsistanne. :eek:
Mä en usko että joku pedofiili ihan heti tänne eksyy kun on niin paljon niitä sivuja jotka on tarkotettu heille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
siis oikeesti. joku tuntematon (vieläpä harmaa, olematta yhtään rasisti) pyyttä laittamaan nettiin kuvia lapsistanne. :eek:
Mä en usko että joku pedofiili ihan heti tänne eksyy kun on niin paljon niitä sivuja jotka on tarkotettu heille.
sellaiset sivuthan ovat laittomia, eikä niitä ihan pelkällä googlella löydy.
joten lastenlehden sivut ihan hyvä vaihtoehto saada kuvia.

aika varauksellisesti tällaiseen lapsikuvapyyntöön suhtaudun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Eikö kellään muulla hällärit soi jos joku netissä pyytää laittamaan pienokaistenne kuvia :/ :snotty:

:attn:
:eek: No ei ennen kuin mainitsit!!!!
Ei mulla soi mitkään hälärit enkä laita tänne mitään sellaisia kuvia, että ois jotain haittaa. Siis laitan vain niitä kuvia mitä olen laittanut omille galleriasivuillenikin nettiin. Jos joku niistä saa jotain kiksejä niin en tosiaan voi sille mitään. Sellainen joka niistä saa jotain kiksejä niin saa niitä sitten.
ahaa täällä onkin näin välinpitämätöntä porukkaa.
 
vielä lapseton pyytää
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Eikö kellään muulla hällärit soi jos joku netissä pyytää laittamaan pienokaistenne kuvia :/ :snotty:

:attn:
:eek: No ei ennen kuin mainitsit!!!!
Ei mulla soi mitkään hälärit enkä laita tänne mitään sellaisia kuvia, että ois jotain haittaa. Siis laitan vain niitä kuvia mitä olen laittanut omille galleriasivuillenikin nettiin. Jos joku niistä saa jotain kiksejä niin en tosiaan voi sille mitään. Sellainen joka niistä saa jotain kiksejä niin saa niitä sitten.
ahaa täällä onkin näin välinpitämätöntä porukkaa.
EN TARKOTA MITÄÄN ALASTONKUVIA, VAAN IHAN SEMMOSIA JOISSA LAPSILLA ON VAATTEET PÄÄLLÄ. TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI LAITA ALASTONKUVIA LAPSESTAAN TÄHÄN, EIKÄ MUUHUNKAAN KETJUUN.
 
vieras
Joo, mä en nettiin lasteni kuvia laita. Niillähän voi tehdä täällä mitä vaan ja ne voi päätyä mihin käyttötarkoitukseen vaan. Koskee niin naku kuin vaatteet päälläkin kuvia.
 

Yhteistyössä