H
HIP
Vieras
Tuntuu et rasvalla ei nyt ainaka ollu vaikutusta. ....Oisko parasta mennä lääkärille. Synnytyksestä kuitenkin jo kohta 7kk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 19:45 Meri kirjoitti:Ei auttaneet rasvat ja supot mua, piti mennä pukamien hirtto-
hoitoon ja sama hoito jatkuu edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 09:38 HIP kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 19:45 Meri kirjoitti:Ei auttaneet rasvat ja supot mua, piti mennä pukamien hirtto-
Mitä tarkotat sillä et jatkuu vieläki?![]()
(rasvat ja supot ei oo muakaan auttanu) NYT tarttis jo lääkäriin aika varata. Ihanko terveyskeskukseenko vaan????????????
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 08:41 melli kirjoitti:onko teillä tullut verta peräpukamista?
tai puhjenneet itsestään?
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 18:03 Meri kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 09:38 HIP kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 19:45 Meri kirjoitti:Ei auttaneet rasvat ja supot mua, piti mennä pukamien hirtto-
mulla väitti lääkäri, että ei voi hirttää kun ovat niin isoja ja laajoja. leikkaukseen on kuulemma vuosien jonot ja lähes mahdoton päästä, että kärvistele vaan pukamies kanssa. vaiva jatkunut jo edellisestä lapsesta eli 4v. pääsevät usein menemään tosi pahaksi, jopa niin että kakkaaminen mahdotonta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 18:37 pukama kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 18:03 Meri kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 09:38 HIP kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 19:45 Meri kirjoitti:Ei auttaneet rasvat ja supot mua, piti mennä pukamien hirtto-
mulla väitti lääkäri, että ei voi hirttää kun ovat niin isoja ja laajoja. leikkaukseen on kuulemma vuosien jonot ja lähes mahdoton päästä, että kärvistele vaan pukamies kanssa. vaiva jatkunut jo edellisestä lapsesta eli 4v. pääsevät usein menemään tosi pahaksi, jopa niin että kakkaaminen mahdotonta :'(
Mulla oli tosi isot pukamat ja vuosivat lirisemällä verta ja pääsin "hirttohoitoon", oisko itäsuomessa sitten lyhemmät jonot.
Asuin aiemmin Helsingissä ja oisin vaivan vakavuuden takia päässyt heti hoitoon, mutta kerettiin muuttaa pois ennen hoidon aloitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 16:02 HIP kirjoitti:mulla väitti lääkäri, että ei voi hirttää kun ovat niin isoja ja laajoja. leikkaukseen on kuulemma vuosien jonot ja lähes mahdoton päästä, että kärvistele vaan pukamies kanssa. vaiva jatkunut jo edellisestä lapsesta eli 4v. pääsevät usein menemään tosi pahaksi, jopa niin että kakkaaminen mahdotonta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 23:12 DIESELmom kirjoitti:http://www.babyidea.fi/aidille/pukamista.html