Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Nyt niitä kuvia, 1 vasta laittanut mun lisäksi! Mitä se haittaa jos likaa! Ei täälläkään aina niin ylisiistii ole!
No mä olisin laittanu, mutta kamerassa patterit loppu... Jouduin laittaa ne laturiin.
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Nyt niitä kuvia, 1 vasta laittanut mun lisäksi! Mitä se haittaa jos likaa! Ei täälläkään aina niin ylisiistii ole!
Voi pojat tätä hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja täh:miten teillä on noin pienet jääkaapit?
oikeesti, onhan teil ainaki välipalavaihtoehtoja =) . Meillä ei oo mitään muuta kun maitoo jogurttia :|Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:oikeesti...? Onks tää vitsi?Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:nam, hyvältä näyttää mun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja Meitsi:http://www.aijaa.com/v.php?i=2219563.jpg
Löytyy maitoo, mehuu, mehukeittoo, viinirypäleit, levitettä, suolakurkkuu, puolukkahilloo, trippejä, makkaraa, leikkelekinkkua, pinaattilättyy, nakkei,kanasuikaleita, leipää, kurkkua (useampi ku halvalla sai, ja syödään sitä paljon), tomaattia, vanukkaita, isos kattilas on perunamuusia huomiseks, perunoita, yks olut ja yks lonkku. Loput pakastimes, ja huomenna kauppaan =)
Muoks: nyt se kuva on väärinpäin... Höh
no teil ainaki tursuaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Dodii, nitrot esiin... *yllytyshullu*
Ja joka päivä ostan ainakin 2 kassillista lisää. Mutta junnu onkin kesälomallaAlkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:no teil ainaki tursuaa
Härreguud...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Dodii, nitrot esiin... *yllytyshullu*
Pakko olla. Useimmiten, kun tulen töistä kotiin, junnun huoneessa on muitakin kuin mun Kotivalo =)Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Keittiksellä on jääkaapissa muutaki ku valo..
Ihan hyvin. Joka lauantai teen jääkaapin ja kuivakaappien inventaarion. Vaikka olenkin huonomuistinen, muistan yleensä viikon ajan, missä mitäkin on. Paitsi kun kollilauma on käynyt jääkaapilla: silloin joko ruoka on väärässä paikassa tai sitä ei ole enää.Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Härreguud...
Haluisin hypätä ton syövereihin! Nam! Mutta miten te löydätte sieltä mitään? =)
teeppä mulle kunnon sämppäri. Ja majoneesilla kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja joka päivä ostan ainakin 2 kassillista lisää. Mutta junnu onkin kesälomallaAlkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:no teil ainaki tursuaa
http://www.aijaa.com/v.php?i=2219805.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Liinuska74 käymässä:Meillä oli just siivouspäivä...
Tän Huurrekaapin sais joku hakea pois, toimii muuten,
mutta ei aina muista sulattaa itseään.
ei oo edes valoaAlkuperäinen kirjoittaja Liinuska74 käymässä:http://www.aijaa.com/v.php?i=2219805.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Liinuska74 käymässä:Meillä oli just siivouspäivä...
Tän Huurrekaapin sais joku hakea pois, toimii muuten,
mutta ei aina muista sulattaa itseään.
Samanlainen kuin tein tänään töistä tullessani? *alkaa väsäämään*Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:teeppä mulle kunnon sämppäri. Ja majoneesilla kiitos!
hei viittikkö tehä mullekkin tollasenAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samanlainen kuin tein tänään töistä tullessani? *alkaa väsäämään*Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:teeppä mulle kunnon sämppäri. Ja majoneesilla kiitos!
- pätkä chili-ananasleipää halkaistuna
- 2 luomujauhelihapihviä
- 2 viipaletta savusulatejuustoa
* tunkee mikroon*
- luomusalaattia
- uutta punasipulia
- maustekurkkua
- valkosipulimajoneesia
- luomuketsuppia
- sinappia
- pari viipaletta luomutomaattia
- pari viipaletta luomupaprika
Ollos hyvä *ojentaa*
on se täydempi ko miun kaappi.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kipaseppa pian kauppaan, ettei tarvi pelkkää pahvia syödäAlkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ei kovin ruokaisa sisältö vielä
Toki, mutta tää on sitten viimenen. Loppuu toi leipä. Pakkasesta löytyy kyllä jos mitä leipää... meidän kahden hengen perheessä kun on kaksi miehen korkuista pakastinta ... ja väliin löytyy pihvienkin sijaan vaikka tofua, savustettua tahi tavallista, luomumeetwurstia tai vaikkapa kylmäsavuriistapaistia.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hei viittikkö tehä mullekkin tollasen
Syökö teilt kans yhdeksän hlöö sielt? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:on se täydempi ko miun kaappi.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Ahaa, tältä siis jääkaappi näyttä kun huushollissa on teinipoika...yksi siis.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Dodii, nitrot esiin... *yllytyshullu*