LAITTAKAA KUVIA jääkaappienne sisällöstä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahaa, tältä siis jääkaappi näyttä kun huushollissa on teinipoika...yksi siis.
Terv. kolmen vileä pinen pojan äite :D
Olen kyllä jo henkisesti varautunut poikien teini-ikään...
Juups...tosin vain koulujen kesäloma-aikaan. Muulloin sentään saa kutakuinkin kaiken mahtumaan järjellisesti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
teeppä mulle kunnon sämppäri. Ja majoneesilla kiitos! :p
Samanlainen kuin tein tänään töistä tullessani? *alkaa väsäämään*

- pätkä chili-ananasleipää halkaistuna
- 2 luomujauhelihapihviä
- 2 viipaletta savusulatejuustoa
* tunkee mikroon*
- luomusalaattia
- uutta punasipulia
- maustekurkkua
- valkosipulimajoneesia
- luomuketsuppia
- sinappia
- pari viipaletta luomutomaattia
- pari viipaletta luomupaprika

Ollos hyvä *ojentaa*
:p :p erityisesti tuo leipä kuullosti taivaalliselta. Onko itse tekemää?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:
:p :p erityisesti tuo leipä kuullosti taivaalliselta. Onko itse tekemää?
Ei ole, ostin tänään Cittarista. On joku kausituote, joten pitihän sitä kokeilla. Hyvää kyllä oli, ostaisin pakkaseen, jos sinne vielä jptain mahtuisi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
:LOL: :LOL: Tää on kyllä hauska ketju. Nään sieluni silmin kun mammat salaa räpsii jääkaapin sisuksista kuvaa ja samalla keksii jotain hyvää selitystä, että jos joku sattuu näkemään kuvausoperaatiota :D
No mä en kyl salaa räpsi. Miehelle näytän teidän kuvia, ja kommentoidaan yhdessä. :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
:LOL: :LOL: Tää on kyllä hauska ketju. Nään sieluni silmin kun mammat salaa räpsii jääkaapin sisuksista kuvaa ja samalla keksii jotain hyvää selitystä, että jos joku sattuu näkemään kuvausoperaatiota :D
Mä jouduin tuuppimaan koiraa pois...ekaan kuvaan kun tuli tietty puudelin pää peittämään suurimman osan näkyvyyttä. Se kun on aina paikalla, kun jääkaapin ovi aukeaa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
:LOL: :LOL: Tää on kyllä hauska ketju. Nään sieluni silmin kun mammat salaa räpsii jääkaapin sisuksista kuvaa ja samalla keksii jotain hyvää selitystä, että jos joku sattuu näkemään kuvausoperaatiota :D
Joo, meijän ukko ainaki repes ihan totaalisesti ku mä rupesin suorittamaan kuvausoperaatiota =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Noni perunaparonit. Hit me.

Meil on maitoo, jogurttii, lohikuutioit, jauhelihaa, munia, makkarakeittoo kattilas, ruokakermaa margista, salaattiainekset ja fetaa, creme bonjourii, kinkkuu ja kalkkunaleikkeit, koiranmakkaraa, ketsuppii, sinappii, hilloo, punajuuria, sipulii, perunaa ja porkkanaa..


Meän kaappi peesaa sun kaappia :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Keittiksellä on jääkaapissa muutaki ku valo.. :D
Pakko olla. Useimmiten, kun tulen töistä kotiin, junnun huoneessa on muitakin kuin mun Kotivalo =)
Pakko kommata keittikselle, että teilläkikö on oma himatuikku :D
Meillä oli yleinen nimitys pojulle sillon pikksena toi kotivalo ja himatuikku. =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2219837.jpg

Tuolla meidän jääkaapin sisältö...
Ihanan siisti :flower: Kuvaa katsoessani mietin, että taitaisi olla tuossa mun junnulle aamiainen. Mistä tulikin mieleeni, että kun aikoinaan ala-asteella junnulla oli uskonnon tunnilla puhuttu Raamatin viidestä leivästä ja kahdesta kalasta, junnu oli todennut opettajalle, että "ai pienen pojan eväät" :ashamed:

 

Yhteistyössä