laittaisko tyttösi nämä legginssit tällaisenaan, vai kuinka näitä kuuluu pitää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuvaus

Trikooleggingsit, joissa joustava vyötärö.
Tiedot

5% elastaania, 95% luomupuuvillaa. Konepesu 40?

Tuotenumero 93-1829 tässä tiedot, ei tainnut linkki onnistua.

Legginssit ovat niin tokaluokkalaisen että eskarilaisen lähes suosikkivaatteita. Ovat niin helpot ulkohousujen alla. Omat tyttäret tykkää käyttää legginssejä pitkän tunikan, lyhyen mekon tai lyhyen hameen kanssa. Sellaisenaan eivät suostu käyttämään.

Meillä tytöt (4, 6 ja 8v) käyttävät legginssejä myös sellaisenaan, tavallisen paidan kanssa. Ja näin olen huomannut myös tyttöjen kavereiden pukeutuvan, tyylimoka tai ei. Vanhimmalla on myös "sammarileggissejä", jotka ainakin ovat minusta tarkoitettu käytettäväksi sellaisenaan, vrt. pillifarkut.

Itse en kyllä kehtaisi esitellä takamustani ja reisiäni legginsseissä, mutta lapsilla ei onneksi ole sellaisia ongelmia :D

Meidän 2-luokkalainen käyttää farkunnäköisiä legginssejään (tai tregginssejään - ihan uusi sana muuten minulle) tavallisen lyhyen paidan kanssa. Tavallisia trikoisia leggissejä käyttää lähinnä pepun peittävän tunikan tms kanssa.

Eskarilainen laittaa ihan tyytyväisenä trikoiset legginssit lyhyen paidan kanssa. Itse ehdottelen päälle hametta tms mutta vaikka sellainen aamulla laitettaisiin päälle ei se välttämättä ole päällä enää kun haen tyttöä kotiin.

3-vuotias käyttää lähinnä sukkiksia ja silloin aina mekon, hameen tai kylmillä ilmoilla collegehousujen kanssa. Kesällä joskus legginssejä mekon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen tytön äiti;24617556:
Meidän 2-luokkalainen käyttää farkunnäköisiä legginssejään (tai tregginssejään - ihan uusi sana muuten minulle) tavallisen lyhyen paidan kanssa. Tavallisia trikoisia leggissejä käyttää lähinnä pepun peittävän tunikan tms kanssa.

Minä olen kyllä kuullut puhuttavan tregginsseistä, mutta eipä ollut ennen tätä ketjua hajuakaan mitä ne ovat. Noita uusia nimityksiä vaatteille tulee niin paljon: caprit, clamdiggersit, highwaterit, mitä niitä nyt onkaan - kaikki ovat minulle capreja, ja tarkoittavat vajaamittaisia lahkeita :)

Yhteistyössä