Onko nämä hyvät vaatteet? Kyseessä koulun/pk VALOKUVAUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti kyselee

Vieras
Tytär 6v.

hmprod

hmprod

Tyttö 2 lk

hmprod

+ Samanlaiset sukkikset kuin edellä
hmprod

Poika 5 lk

hmprod

hmprod

hmprod

[QUOTE="hmm";25374141]Aika nolot, kumminkin vain koulukuvaus.... Pojan vaatteet ois ok ilman lippistä.[/QUOTE]

Ja tuo kakosen mekko+neuletakki ei sovi pätkääkään yhteen.

[QUOTE="mona";25374158]Pojan vaatteet on mageet. :) Tota minni-juttua en ymmärrä, mutta mitäpä siitä. Siis onko toi raita neule tytölle mekon päälle?[/QUOTE]

joo on :p

Haluat pukea nuorimmaisen naamiaisasuun valokuvaan? Mitäpä luulet tapahtuvan kun poika menee kuvaukseen ja pitää lippiksen päässä? Luulen että nousee haloo "Hattu pois päästä sisällä ja kuvaan ei tulla lippiksen kanssa"

Keskimmäisen mekko ok mutta neuletakki ei sovi siihen ...

Joo kysymyksiä:
Miksi haluat nuorimmaisen pukeutuvan naamiaisasuun valokuvassa?
Keskimmäisen tytön mekko sinänsä ok ja neule sinänsä ok, mutta eivät kyllä TIPPAKAAN sovi yhteen. Hirveä väriyhdistelmä
Vanhimman pojan vaatetuksesta voi tulla sanomista. Välttämättä ei hyväksytä, että pitää lippistä päässä kuvassa.

[QUOTE="kolmen äiti";25374199]Joo kysymyksiä:
Miksi haluat nuorimmaisen pukeutuvan naamiaisasuun valokuvassa?
Keskimmäisen tytön mekko sinänsä ok ja neule sinänsä ok, mutta eivät kyllä TIPPAKAAN sovi yhteen. Hirveä väriyhdistelmä
Vanhimman pojan vaatetuksesta voi tulla sanomista. Välttämättä ei hyväksytä, että pitää lippistä päässä kuvassa.[/QUOTE]

Minnimekko ei ole naamiaisasu vaan söpö mekko. :)

Mielestäni kaiken ei tartte olla tiptop saman värisiä.

Sen näkee sitten.

Mekko ja neuletakki ei sovi ollenkaan yhteen. Eikä toi naamiaisasu ole mikään korrekti asu kuvaan myöskään. Lippiksen voit unohtaa pojan vaatteista heti. Sitä tuskin saa laittaa kuvaan.

:x mikä hitto noissa suora lippiksissä on niin ihkua..joka nurkalla niitä näkee ja puol maata viuhtovien housujen kanssa persvako vilkkuen jo ala-aste ikäsillä.
Jotenkin niin ruman näkösiä noi.

Pojan vaatteet on muuten hyvät ja meidänkin vois laittaa mut niiden kanssa sopis http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSi_-qP8shmQR-aK1n7o88IKY9LgHr4YIqhGP-xOVeDUvLX7Uxn ton tyylinen hattu ennemminkin.
Ja kun siihen yhdistetään 90% semmonen jou jou F*** joka välissä käytös, syleksiminen ja kyräily.

Viimeksi muokattu:
Mä en tajua mikä noissa on vikana..Näyttää vähän semmoisilta vaatteilta,mitä ne lapset itse haluaa päälleen laittaa kuvaan.Keskimmäiseen mekkoon kyllä laittaisin itse mielummin ihan valkoisen tai mustan neuletakin tai vaikka boleron.

Minni-asu on hauska. Isomman tytön asu on ihan jees, mutta jos haet kontrastia neuletakilla, niin nuo sävyt eivät sovi yhtään siihen tarkoitukseen. Lippis on juntti, muuten pojan asu on kiva.

Toi keskimmäinen mekko on liikaa helle-/rantamekon näköinen. Laittaisin jotain, joka sopisi neuletakin väreihin paremmin.

Minnimekko menee juuri ja juuri, mutta älä laita noita korvia päähän!

Ja pojalle ei lippistä.

Yhteistyössä