Laittaisittko kuomat jalkaan jos ajatte Mersulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja automies vuodesta 1960
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

automies vuodesta 1960

Vieras
Siinäpä kysymys, ketään se ei ainakaan häiritse/ihmetytä jos ajaa skodalla, volvolla, audilla tai bemarilla kuomat jalassa kaupan pihaan ja nousee tuulitakki(välikausitakki) päällä autosta, kuomat jalassa.

Mä ajelen uudehkolla mersulla, ja jos mulla olis Kuomat, niin voisin kyllä ihan ajellakin niillä... Kuomilla en varmaankaan liikkuisi kovasti "ihmisten ilmoilla", mutta lähikauppaan ajan kengillä kuin kengillä.

Kuomat kun on niin isopohjaiset kengät
ja Mersussa polkimet on melkein kiinni toisissaan, niin sitä vaan mietin että painaako sitä sitten samalla kaasua ja jarrua kun yrittää vaan jarrua, tai kaasua.

Kuomat kun on niin isopohjaiset kengät
ja Mersussa polkimet on melkein kiinni toisissaan, niin sitä vaan mietin että painaako sitä sitten samalla kaasua ja jarrua kun yrittää vaan jarrua, tai kaasua.

Mä en oo koklannut, enkä aatellutkaan noin niinku ergonomisesti!? Puukengillä onnistuu hyvin tuo ajelu, ja vaikka lammasnahkarukkaset kädessä, kun ei tartte sentäs vaihdekeppiä heilutella... Jospa testaan, ja laitan lapsen liian pienet kuomat jalkoihini ja teen pienen koekierroksen?

Mä en oo koklannut, enkä aatellutkaan noin niinku ergonomisesti!? Puukengillä onnistuu hyvin tuo ajelu, ja vaikka lammasnahkarukkaset kädessä, kun ei tartte sentäs vaihdekeppiä heilutella... Jospa testaan, ja laitan lapsen liian pienet kuomat jalkoihini ja teen pienen koekierroksen?

Automaatti vaihteet on aika yleinen juttu autoissa, en tiedä yrititkö tuolla mitä sanoa.
Varmasti onnistuu vaikka miten kun laittaa liian pienet kengät jalkaan, sitä en epäile.