Aikaa itselle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 37v sinkkumies,paluumuuttaja kotikonnuille ouluun.Kolme kuukautta on kulunut vuokra-asunnon järkkäilyssä ja nyt ehtii vähän hengähtää.
Selailen mainoksia teetä juoden,joulu näkyy jo kaikista hyvin.
Naisten alusvaatteita,sukkahousuja,enpä muistanut että olen sukkiksillakin leikkinyt joskus teininä,naurahdan itsekseni.

Selkä muistuttaa liiasta istumisesta ja siskoni sanoista että varaa hierojalle aika.
Ja mikäs se olisi hyvä.No kokeillaan etsiä netistä 'hieroja oulu'.
Ähh,näitä on miljoona..ajattelen selaillen,kunnes neljännellä sivulla silmiin pistää hivenen epämääräinen tulos.
"Hierontaa halujesi mukaan" avaan ilmoituksen,joka ohjautuu ei ehkä niin oikealle hierontasivulle vaan erään nimeltämainitsettoman aikuisviihdesivun seuranhakusivuksi.

"kahden kaunottaeren hieronta,asuilla tai ilman" mietiskelen hymyillen mutta lähetän leikilläni viestin.
-Voisitko hieroa minua esimerkiksi sukkahousut jalassa? kirjoitan lyhyesti ja lähetän viestin.
Menen parvekkeelle hermosavuille hivenestä jännityksestä ja tunnen pitkästä aikaa kiihottuvani kunnolla jo pelkästä ajatuksesta.

Kuulen parvekkeelle viestin äänen ja naurahdan samalla kuinka kaluni on kivikovana boxereissa.
Avaan viestin sisällä ja siellä on kuva,kaunis sopivasti muodokas lantio ja sääret tummissa läpikuultavissa sukkahousuissa.
"pitäisitkö näistä?;)" oli vastaus lyhyenä.
Spontaanisti otan etumuksestani kuvan ja lähetän sen sähköpostiin"miltä näyttää;)"

Saamme sovittua ajan illalle jatkan siivoamisti,siskoni soitti että tuo vielä jotkut verhot mennessään töihin.Pari vuotta siitäkin aikaa kun hänen kanssaan kunnolla jutellut.
Illalla suihkunjälkeen hän tuo nopeaa verhot ja aikoo tulla ne aamulla laittaan.Mutta en minäkään sillä oma hemmottelu odottaa.

Noh farkut jalkaan ja menoksi,osoite on kaupungin reunalle -80luvun kolmikerroksiseen kerrostaloon.
Huh,vähän jännittää mutta ehkä olen tämän tarpeessa ja ansainnutkin sen.
Painan ovisummeria ja vaalea nainen avaa oven hymyillen ja pyytää tuleen sisään nopeaa..hän ei kyllä ole se jolle vastasin.
"hei,sulle oli kahden naisen hieronta.Pahastutko jos aloitellaan kahden,toinen hieroja on ostamassa toiset sukkahousut?"
hän sanoo rauhallisesti ja vastaan että ei ongelmaa,lupasi vielä vähän alennusta.

Hän ohjaa minut huoneeseen jossa on hierontapöytä ja sänky,puhdas tuoksu ja muutenkin rento ilmapiiri.
"Voit riisua tuohon tuolille"hän ohjaa minua kuin pikkupoikaa ja riisun itseni boxerisilleni.
Hän huomaa jännitykseni ja hymyillen pyytää mut mahalleen pöydälle.
hän avaa kylpytakkinsa,valkoiset läpikuultavat rintaliivit ja tummat sukkahousut.Tunnen kuinka lämmin öljy valuu selälleni katsoen peilinkautti hänen muotojaan.

Suljen silmäni,mikäs tässä..tämähän rentouttaa ajattelen.Samalla tunnen kuinka sormet menee alaselälle,livuttaa hivenen boxereitani kuminauhaa alas ja painelee pakaraani.Ynähdän.
-"sattuuko?" kuuluu hento,rauhallinen kysymys.
-"ei,ei ole vaan pitkään aikaan hmm, hierottu"
naurahdamme kumpikin ja hän jatkaa sivelyään.

Tunnen kuinka kaluni jännittyy jossain reiteni ja pöydän välissä.
Hän sipaisee nylonlanteellaan reittäni ja hymyilee peilinkautta minulle
-"voit kääntyä selin" hän jatkaa

Nostan itseni ja kiepsahdan selälleni,katsahdamme kumpikin etumustani joka on innostunut tilanteesta. Kuulen samalla oven käyvän.Toinen hieroja tuli,hän huudahtaa että käy laittautuun sukkiksiin myös.

Tunnen kuinka öljyiset kädet hierovat reisiäni.
"Saat puolituntia extraa jos haluat,voitais ottaa sellaista aistivaraista hierontaa.Peitän sun silmät jaa saat nauttia?"
nainen kysyy ja vastaan myöntävästi.
Hän laskee kevyen pyyhkeen kasvoilleni,pahus en näe toista naista heti joka oli kuvassa ajattelen,nyloneiden kahina kuuluu korostuneesti kun en näe.
Tunnen kuinka boxerini hivutetaan alas,kaluni jähmettyy varmaan pystyyn.
-Vai tällainen innokas siellä on oottanut koko päivän..hieroja sanoo ja tunnen kuinka hän nousee jalkopäähäni pöydälle.
Nylonin peittämät varpaat hipuvat kumpaakin reittäni pitkin haaroväliini,ne sipsuttelee kiveksiäni jotka reagoivat heti kovettumisella.
-Täällä taitaa olla jotain siliteltävää hän sanoo hymyillen ja tunnen kuinka jalkapohjat nousevat kalulleni alkaen kevyesti hieroa.
Kuulen oven avautuvan.
-"hei" he tervehtivät toisiaan lempeästi ehkä kiimaisellakin äänen
Hengitykseni kiihtyy ja yritän pitää käteni sivuillani.Vastatullut hieroja nostaa toisen käteni sukkisjalalle..mmh kuinka sileän seksikäs.
Tunnen kuinka jalat alkavat hyväillä kaluani,kuin kevyesti runkaten.Puristan kevyesti varpaita,tuntien välillä oman terskani.
-Anna meidän tehdä homma..nainen sanoo ja ottaa käteni pois kaluni läheltä.
Samalla hän tulee pääni taakse ja alkaa hieroon ohimoitani pyyhkeen alta.

Alan nieleksiin ääneen.

-Haluatko ..tulla..jaloille? kuulen korvaani
-Ju..juuh.. saan sanottua ja tunnen kuinka kaluni aletaan hieroon tukevamma otteella varpailla..
samalla pyyhe otetaan kasvojeni ja katson alas
Näen sukkisten peittämän haarovälin ja seksikkäimmät sukkisvarpaat kalullani.
Samalla sekunnilla tunnen tulevan ja katson ylös toisen hierojan kasvoja.
-Moi säpsähdän ja ehdin sanoa laueten ryöpsähdellen.
-hups. Mika..siskoni sanoo ääneti. Luen hänen huuliltaan että 'ei vittu'nostaen käden kevysti kasvoilleen.

Nousen nopeaa istumaan ja katson Miraa.Toista naista jonka nylonsäärillä ja reisillä valuu spermani.
-"varpaani tuntui näemmä hyvältä" toinen nainen sanoo ymmärtämättä tilannetta ja istuu viereeni pyyhkiin kaluani.

En tiedä mitä tekisin eikä Mirakaan näytä sen tietävämmältä.Olla kuin jossain roolissa kummatkin tässä
-"Täällä näyttää vielä olevan paineita" nainen sanoo pyyhittyään kaluni.Hän sivelee sitä.
-"Suuhoito" nainen katsoo Miraa ja sitten mua.Mira puistaa kevyesti päätään mulle.
-"Ei..ei tarvitse ihan voin käsin,tai siis" sekoilen sanoissani mutta huomaan että kaluni on kovana taas naisen kädessä.
-"ahaa..okei,että vain katsella.." nainen sanoo viitaten Miraan ja alkaa kevyen varmaotteisen runkkauksen

Mira sanoo hivenen hätääntyneesti että pitää mennä vessaan.
-"eiksookkin hyvä sukkispeppu" nainen sanoo mulle samalla puristaen kiveksiäni.
nyökkään myöntävästi..ja tottahan tuo onkin että tässä hetkessä se on seksikäs,sillä tunnen kuinka laukean uudestaan..

Miran pitäisi aamulla sitten laittaa ne verhot..











,
 

Yhteistyössä