Grillausta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi taas.

Nyt on kevät ja viimejutusta on aikaa jo..ne tietää ketkä on lukeneet "ne pikkujoulut".
Tyttökaverikin löytyny.Jenni,tumma sairaanhoitaja.Hyvä pakkaus niin sanoakseni.
Ajateltiin grillata illalla ja kutsua siskokin kylään.Miran kanssa ollaan naureskeltu aiemmille tapahtumille.Viikottain hän käy rupattelemassa ohimennen.

On perjantai ja viikonlopun vapaat edessä,ainakin mulla Jennillä on huomenna töitä.Hänellä on 'ne' niin ei tarvitse seksijuttuja harrastella.Vaikka hän tietääkin sukkismieltymykseni ja onkin hyvä jalkatöissään.Voisin ottaa ehkä pari oluttakin.

On jo alku-ilta ja Jennikin on tälläytyny lyhyeen mekkoon ja tietty sukkikset kiusaamassa alla.Tehdään salaattia ja laitan lihat marinoitumaan.
Jenni ottaa kurkun käteensä ja hymyilee"tällainen jööti" sanoo naurahtaen.
Katson häntä nauraen ja hänen sääriään.
Kiusaten hän nostaa mekon helmaa ja paljastaa lannettaan.
"pitäiskös vähän helpottaa kun ehditään" hän iskee silmää
Olen heti valmis ajatukseen ja menossa sohvalle farkkuja avaten kun ovikello soi.
Katsomme toisiamme.
"mä menen" Jenni sanoo suoristaen mekon helman ja menee ovelle.
Kuulen kohta iloista lässytystä kun Mira tulee.
"Huhuu,eikö mestarikokki ole töissään.Ei ruoka tuoksu" Mira sanoo ovelta
Katson heitä..heh kuin kaksi marjaa,kummallakin mekko ja sukkikset.Miralla tosin vähän vaaleampi.

Jaahas,avaispa oluen ja menisi parvekkeelle tupakalle..nyt tässä nautitaan näin sitten huokaisen rentoutuen.
Laitan kaasugrillin valmiiksi ja juon miltei kerralla kaljan..ensi puraisu,niinhän sitä sanotaan.
Tytöillä näyttää olevan hauskaa sisällä..Enpä taida puuttua asiaan.Vaan avaan oluen,toisen..ja kolmannen.Jenni on tarjonnut Mirallekkin juotavaa..varmaan jotain drinkkejä.Ahh..mahtava kesä tulossa.Ei enää kylmää ajattelen ja siemaisen tölkin tyhjäksi ja röyhtäisen tunteella.

Jossai vaiheessa ollaankin kaikki parvekkeella..tölkkien seassa grillaten..kello on 4:53.Alan olee jo aika hyvällä hapella ja filmi taitaa katketa noihin muistikuviin.

Kunnes herään janoon sängystäni alasti..Jenni kainalossa..siis lusikassa.Eiku perhana..Mira..onneksi sillä vaatteet päällä..siis mekko..ja ..sukkahousut..
Hivutan itseäni varovasti taaemmas..Mutta Mira havahtuu siihen ja tempaisee käden taakseen.suoraan mun päälle alavatsalle.
"Mitä kello...."hän kääntää nopeaa päätään taakse
"mitä..miten sä siinä" hän sanoo melkein yhtäymmäällään ja katsahtaa alas,siis kalulleni ja kääntää katseen kattoon.
"nii,in..tuota..nyt en varma.Eikun se pihvikulho kaatui mun syliin ja aloin vaihtaan vaatteet.."alan muistella..

"jäi sitten vähän vaatteiden vaihto kesken..Ja tuli tuutilullaa" Mira sanoo myhäillen
Krapulakuumotus ja noh panetus alkaa nostaa pintaan.

"niin taisi jäädä joo..Jenni on varmaan mennyt samoilla silmillä töihin." sanon ja alan kurottaa limukkapulloa lattialta,sängyn vierestä.
Tietenkin Miran yli..tunnen kuinka kaluni sivaltaa hänen takareittään,sukkispintaa..
"no oisin mä voinu sen nii ei tarvi tunkea"Mira sanoo nousten istuun.

Katsomme hetken toisiamme silmiin ja huomaan kuinka hänen katse käväisee alhaalla..siis kalullani joka sykähtelee...pystuun.
"ja ihan krapulasta johtuuvaa vainko" Mira toteaa kysyen ja hymyillen
"no ainaki puoleksi joo"naurahdan ja vedän jalat koukkuun ja peiton päälle

Puhelimeni kilahtaa..viestin merkiksi..Mira nousee sängyltä ja ottaa sen marinoidujen farkkujeni taskusta.
"tuos"hän ojentaa sen mulle..kuvaviesti Jenniltä

*uudet sukkikset..kelpaisko krapulapeikolle* hän esittelee itseään työpaikan pukkarissa.
Katson sitä niellen..huh..huijaa.Samalla tajuan Mirankin katsovan kuvaa.
"Ompa nätit sääret ja vielä sukkiksissa" hän hymyilee ja repeää nauruun.
Repeän itsekkin ja spontaanisti vedän peiton sivuun ja otan Miran reidestä kiinni.
"no niin on sullakin" jatkan..oonkohan kännissä vielä.

"no ohop..ei mulle tarvi esitellä"Mira sanoo ja tempaisee peiton takaisin ja istuu polvilleen viereeni.
Samalla nostaa helman vyötärölleen.
En ehdi ihmetellä,juuri ehdin tajuta että hän näyttää lanneettaan mulle kun tunnen käden kalullani.
Katson kuinka Mira alkaa toisella kädellään kiskoa sukkahousuja jalastaan,toisen pidellessä kaluani.

Hän nostaa ne silmieni eteen ja samantien ne viuhahtavat pois,peiton alle.Mira nostaa puhelimen eteeni ja näyttää Jennin kuvaa.
"Ihaile sitä" Mira sanoo kujeillen ja tunnen kuinka nyloni hivelee kaluani.
Lahje osa rullautuu kalulleni peiton alla,hiljainen nylonin venyvä ja hierova liike koventaa kaluni.

"Ei hemmetti"ehdin sanoa ja tunnen kuinka en pysty pidätteleen..nytkähtelen.
huohotan hengästyneenä..katson Miraa

"noniin..hmm..aika sotku..Jenni muuten tietää että noi on sitten mun sukkikset ja sähän oot ne ite sotkenut" Mira nauraa

Jään miettimään mitä sanon..sillä välin kun Mira nousee mennen peseen käsiään.
 

Yhteistyössä