E
elo
Vieras
Meillä on iso kasa kestovaippoja, joilla on vaipatettu kolme lasta. Ne ovat kuluneita, olen vaihtanut niihin tarrat ja kuminauhat, ja vaipat ei kyllä enää ole mitään uudenveroisia. Osassa on kulumaa, parissa on jossain ei kriittisessä kohtaa pieni reikäkin. Kelpaakohan nuo enää kenellekään, vai pitääkö ne vaan dumpata roskiin?