Laittaisitteko myyntiin vai roskiin? Kestovaipoista kysymys. (ei myynti-ilmoitus)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elo

Vieras

Meillä on iso kasa kestovaippoja, joilla on vaipatettu kolme lasta. Ne ovat kuluneita, olen vaihtanut niihin tarrat ja kuminauhat, ja vaipat ei kyllä enää ole mitään uudenveroisia. Osassa on kulumaa, parissa on jossain ei kriittisessä kohtaa pieni reikäkin. Kelpaakohan nuo enää kenellekään, vai pitääkö ne vaan dumpata roskiin?
 
Toi on aika fiksu, jos joku haluaa koettaa kestoilua muttei laittaa rahaa, tai oikeasti ei ole rahaa, tai ei halua ostaa yhtään uusia vaippoja =) Meillä oisi sama vähän edessä kunhan kuopus on vaipaton kokonaan..
 
Oon ite ainakin lahjoittanut ei-niin-hienoja kestoja juuri tollaisella lahjoitetaan ilmoituskella,ja kaikki on löytäneet kodin aika samantien. postiin viemisen vaiva tietty jää,mutta parempi se kun roskiskeen....
 

Yhteistyössä