Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:Kuulostaisi pikemminkin siltä, että jos sulla on hampaat rumassa asennossa ja näyttävät pieniltä,niin voisit olla vielä uusintaoikomisen tarpeessa. Jos sulla on muksuna oiottu hampaita,niin ero voisi olla aika huomattava, jos tekisit sen nyt uudestaan.Ja nykyään huolehditaan myös siitä,että hampaat pysyvät suorassa myös oijonnan jälkeenkin.
Mun omat hampaat äyttivätnyös tosi pieniltä ennen, mutta nyt oijonnan loppusuoralla hampaat näyttävät ihan normikokoisilta. Kun tää episodi on ohi, niin käyn valkaisemmassa hampaat..
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mihin tarkoituksen laitat, mulla on hyvää hammaslääkäri ja hän ei suosittelee siitä, kun se voi irtoakin helposti
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mihin tarkoituksen laitat, mulla on hyvää hammaslääkäri ja hän ei suosittelee siitä, kun se voi irtoakin helposti
Kuka on sun hammaslääkäri? Se hml jota mä konsultoin sanoi, että kestävät kuten omatkin hampaat eli ei pitäis irtoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mihin tarkoituksen laitat, mulla on hyvää hammaslääkäri ja hän ei suosittelee siitä, kun se voi irtoakin helposti
Kuka on sun hammaslääkäri? Se hml jota mä konsultoin sanoi, että kestävät kuten omatkin hampaat eli ei pitäis irtoilla.
hetki mä linkitän
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mihin tarkoituksen laitat, mulla on hyvää hammaslääkäri ja hän ei suosittelee siitä, kun se voi irtoakin helposti
hetki mä linkitän
http://www.orthokonsult.fi/oc_henkilokunta_01.htm
tästä Ursula Saari, suositelen vaikka jos käyt kysymässä ja hän suositelee, ne ei ole niin kestävät, mä oikeasti halusin kans, jos sulla on isot hampaat niitä voi pienentää, mulle ens kerralla tehdään niin eli hiotaan
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mihin tarkoituksen laitat, mulla on hyvää hammaslääkäri ja hän ei suosittelee siitä, kun se voi irtoakin helposti
hetki mä linkitän
http://www.orthokonsult.fi/oc_henkilokunta_01.htm
tästä Ursula Saari, suositelen vaikka jos käyt kysymässä ja hän suositelee, ne ei ole niin kestävät, mä oikeasti halusin kans, jos sulla on isot hampaat niitä voi pienentää, mulle ens kerralla tehdään niin eli hiotaan
Harmi kun tulee niin erilaista infoa eri hammaslääkäreiltä... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Laittaisin, jos minulta puuttuisi hampaita, tai ne olisi tosi pahan näköiset. Mullahan on nytkin vähän hassusti hampaat suussa, silleen ulkonevat. Olen iloinen omista hampaista, niin kauan, kuin ne on terveet ja paikallaan. Kuiteskin jos ne kuoret laitetaan, niin omat hampaathan hiotaan semmosiksi piikeiksi, mikä ei kuulosta kivalta.
Just näin mulle tehtiin. Selitin huonosti kun käytin tuota laminaatti-sanaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Laminaatti on eri asia kuin silta
Laminaatti "liimataan" oman hampaan pinnalle, jolloin hiontaa ei karhennuksen lisäksi tarvita.
siltaa tehdessä taas hampaat hiotaan pilareiksi johon siltä sementoidaan, sillalla voidaan korvata myös puuttuvia hampaita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs luulette, pystyyköhän omia hampaita hiomaan uuteen muotoon esim. et hammas sopis paremmin hammasrivistöön?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Just näin mulle tehtiin. Selitin huonosti kun käytin tuota laminaatti-sanaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Laminaatti on eri asia kuin silta
Laminaatti "liimataan" oman hampaan pinnalle, jolloin hiontaa ei karhennuksen lisäksi tarvita.
siltaa tehdessä taas hampaat hiotaan pilareiksi johon siltä sementoidaan, sillalla voidaan korvata myös puuttuvia hampaita
Oli muuten tymäkkää tavaraa se liima (tai sementti ) ja haisi pistävälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs luulette, pystyyköhän omia hampaita hiomaan uuteen muotoon esim. et hammas sopis paremmin hammasrivistöön?
Tiettyyn määrään asti voidaan hioa, rajansa sillä kuitenkin on, koska alkaa herkästi vihlomaan.
Yleensä hiotaan purennasta kevyemmäksi