Laittaakko vai eikö laittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Tule kattomaan niin uskot :D Ei lähe ei vaikka kuinka vedellä ja saippualla hankais

;)
joo, jos oulussa asut ja keität teetä kera viinereiden tai jotain :p
En valitettavasti asu, mutta kyllä mie sen vielä sulle todistan et ihan aito se on

:D
onko noi tehty niinkuin miten? siis sähkösellä kapineella vai millä?
aikoinaan yks tutun tuttu teki jollai "käsisydeemillä" siis se ei ollu suriseva eikä mikää sellanen,oli niinkuin kynän näkönen ja ihan kuin se ois piirtänyt sillä vain tai sillee rapsuttanu :D
vastaa nyt! :D

ylemmäs jo vastasin
ai joo,niinpäs teit,anteeksi en huomannut! :)
missä muualla sinulla on kuvia? tahtoo itsekkin lisää ;)
olkapäässä, selässä, rinnassa, molemmissa nilkoissa ja nyt tuossa ranteessa ja kämmenessä.

 
¤
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Tule kattomaan niin uskot :D Ei lähe ei vaikka kuinka vedellä ja saippualla hankais

;)
joo, jos oulussa asut ja keität teetä kera viinereiden tai jotain :p
En valitettavasti asu, mutta kyllä mie sen vielä sulle todistan et ihan aito se on

:D
onko noi tehty niinkuin miten? siis sähkösellä kapineella vai millä?
aikoinaan yks tutun tuttu teki jollai "käsisydeemillä" siis se ei ollu suriseva eikä mikää sellanen,oli niinkuin kynän näkönen ja ihan kuin se ois piirtänyt sillä vain tai sillee rapsuttanu :D
vastaa nyt! :D

ylemmäs jo vastasin
ai joo,niinpäs teit,anteeksi en huomannut! :)
missä muualla sinulla on kuvia? tahtoo itsekkin lisää ;)
olkapäässä, selässä, rinnassa, molemmissa nilkoissa ja nyt tuossa ranteessa ja kämmenessä.
nilkka taitaa olla aika arka paikka vai kuinka? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Tule kattomaan niin uskot :D Ei lähe ei vaikka kuinka vedellä ja saippualla hankais

;)
joo, jos oulussa asut ja keität teetä kera viinereiden tai jotain :p
En valitettavasti asu, mutta kyllä mie sen vielä sulle todistan et ihan aito se on

:D
onko noi tehty niinkuin miten? siis sähkösellä kapineella vai millä?
aikoinaan yks tutun tuttu teki jollai "käsisydeemillä" siis se ei ollu suriseva eikä mikää sellanen,oli niinkuin kynän näkönen ja ihan kuin se ois piirtänyt sillä vain tai sillee rapsuttanu :D
vastaa nyt! :D

ylemmäs jo vastasin
ai joo,niinpäs teit,anteeksi en huomannut! :)
missä muualla sinulla on kuvia? tahtoo itsekkin lisää ;)
olkapäässä, selässä, rinnassa, molemmissa nilkoissa ja nyt tuossa ranteessa ja kämmenessä.
nilkka taitaa olla aika arka paikka vai kuinka? :eek:
Kyllähän tuo on joka paikkaan jonkun verran koskenu mut juuh eniten koski ehkä tuonne aivan alas nilkkaan.

 
Tulipas muuten mieleen eikö kukaan huomannu siitä viime tatskan kuvasta sitä pientä sydäntä nilkassa vai näkykö se edes siinä kuvassa? Siitä ei kukaan sanonu yhtään mitään vaikka oli aika onneton suttu :D Tai sit se vaan on niin pieni et kukaan ei viittiny kommentoida.
 
jaa
mulla ja miehellä takana jo yli 20 v. yhdessä, silti en ikinä tatuois sen nimee mihinkään. se ois jotenkin niin kornia. ja ero tulis varmaan heti :)

Tuo apila on niin iso ja joka hetki silmiin käyvässä paikassa, että yrittäisin sen puolen vuoden päästä varmaan vaikka purra irti, että pääsisin sitä katselemasta, kun se koko ajan siinä möllöttäis.

noista voi kyllä tulla ongelmia työnhaun koittaessa. itse en palkkaisi kaupan myyjäksi tuollaisia käsiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mulla ja miehellä takana jo yli 20 v. yhdessä, silti en ikinä tatuois sen nimee mihinkään. se ois jotenkin niin kornia. ja ero tulis varmaan heti :)

Tuo apila on niin iso ja joka hetki silmiin käyvässä paikassa, että yrittäisin sen puolen vuoden päästä varmaan vaikka purra irti, että pääsisin sitä katselemasta, kun se koko ajan siinä möllöttäis.

noista voi kyllä tulla ongelmia työnhaun koittaessa. itse en palkkaisi kaupan myyjäksi tuollaisia käsiä.
Sen kyllä ymmärrän et kaikki ei palkkaa sellasta ihmistä töihin kenellä on tatuointeja tai varsinkaan kovinkaan näkyvällä paikalla, mutta miksi? Ajatteleeko ne että on jotenkin kriminaali tai jotain sen tapasta? Vai niinkun joltain kuulin että vanhat ihmiset ei välttämättä pidä niistä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja dasffd:
Huomaa, että kyseessä on teini. Varmasti kaduttaa myöhemmin. Rajoittaa esim. työpaikan saantia ja itsekin jossain vaiheessa kyllästyy.
sitä en kiellä etteikö työpaikan saantia rajoittais mutta tuota katumista epäilen aika vahvasti. sekin tietysti mahdollista, mutta miks ihmeessä murehtisin sitä nyt että saatan joskus näitä kaikkia kuvia katua

 
dsfdfs
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mulla ja miehellä takana jo yli 20 v. yhdessä, silti en ikinä tatuois sen nimee mihinkään. se ois jotenkin niin kornia. ja ero tulis varmaan heti :)

Tuo apila on niin iso ja joka hetki silmiin käyvässä paikassa, että yrittäisin sen puolen vuoden päästä varmaan vaikka purra irti, että pääsisin sitä katselemasta, kun se koko ajan siinä möllöttäis.

noista voi kyllä tulla ongelmia työnhaun koittaessa. itse en palkkaisi kaupan myyjäksi tuollaisia käsiä.
Sen kyllä ymmärrän et kaikki ei palkkaa sellasta ihmistä töihin kenellä on tatuointeja tai varsinkaan kovinkaan näkyvällä paikalla, mutta miksi? Ajatteleeko ne että on jotenkin kriminaali tai jotain sen tapasta? Vai niinkun joltain kuulin että vanhat ihmiset ei välttämättä pidä niistä?
Myös monissa asiakaspalvelutöissä pitää olla siistin ja edustavan näköinen. Tatuointeja ei saa näkyä. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja rajoittuneita, eivät osaa katsoa niiden tatuointien taakse. Tatuoinnit antavat ihmiselle tietynlaisen negatiivisen leiman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dsfdfs:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mulla ja miehellä takana jo yli 20 v. yhdessä, silti en ikinä tatuois sen nimee mihinkään. se ois jotenkin niin kornia. ja ero tulis varmaan heti :)

Tuo apila on niin iso ja joka hetki silmiin käyvässä paikassa, että yrittäisin sen puolen vuoden päästä varmaan vaikka purra irti, että pääsisin sitä katselemasta, kun se koko ajan siinä möllöttäis.

noista voi kyllä tulla ongelmia työnhaun koittaessa. itse en palkkaisi kaupan myyjäksi tuollaisia käsiä.
Sen kyllä ymmärrän et kaikki ei palkkaa sellasta ihmistä töihin kenellä on tatuointeja tai varsinkaan kovinkaan näkyvällä paikalla, mutta miksi? Ajatteleeko ne että on jotenkin kriminaali tai jotain sen tapasta? Vai niinkun joltain kuulin että vanhat ihmiset ei välttämättä pidä niistä?
Myös monissa asiakaspalvelutöissä pitää olla siistin ja edustavan näköinen. Tatuointeja ei saa näkyä. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja rajoittuneita, eivät osaa katsoa niiden tatuointien taakse. Tatuoinnit antavat ihmiselle tietynlaisen negatiivisen leiman.
ok

 
hemuli
Todella rumat kuvat ap, kammottavan näkyvällä paikalla :x ja eeerittäin huonoa työtä :x ihan hirveät ja kakien huippu on että en ymmärrä miehen nimen tatskaamista etenkään noin näkyvälle paikalle tai muutenkaan. Oon nähny sellasia koulukoti tyttöjen kuulakärkikynämusteella tatskaamia ja aika samalta näyttää. (enkä hauku tää on mun mielipide)
Miks et säästä rahaa ja käy jossaki ammatti-ihmisellä jos on pakko noita laittaa?

Ton pikachun kuvat on tosi hienot :)
 
merimies
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en suostuis ikäpäivänä antaan omaa ihooni sellasen tekijän käsiin jonka työnjälki ois .. autettavaa tasoa. en ainakaan noin näkyvältä paikalta. mutta kukin tavallaan.
mä todella, todella vilpittömästi toivon, että jonain päivänä sä et kadu noita. :)
Muakaan ei työn jälki miellyttänyt.
Mutta fontti on hieno ja jokainen hakkauttaa itseensäsellaisia kuvia kuin tykkää.
 
jaa
tuosta työnsaannista:
kun on jotain noin näkyvää (poikkeavaa) esim. myyjällä esillä, karkoittaa se mummuja ja nuorempiakin. johtuiskohan paljolti siitä, että jokin epämiellyttävä mielleyhtymä vankeihin ja vastaaviin välkähtää mielessä, ehkä ihan alitajuisesti.

mutta suurempi ongelma on uskottavuus: kun nuoruuden katu-uskottavuustarve vähenee, niin tilalle tulee tilanteita, joissa on kyettävä olemaan uskottava ja annettava itsestään luotettava vaikutelma.

Jos vaikka esittelet asuntoa tai myyt kukkia/elektroniikkaa/pullaa, mitä vaan tai olet vaikka farmaseutti noilla tatskoilla, asiakkaasi ajatukset harhailevat miettimään, miksi olet tollaiset laittanut ja varsinainen asia saattaa mennä jopa kokonaan ohi kuulijalta.
Puhumattakaan siitä, jos pitäisi olla todella uskottava, esim. poliitikko, pappi, opettaja yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Todella rumat kuvat ap, kammottavan näkyvällä paikalla :x ja eeerittäin huonoa työtä :x ihan hirveät ja kakien huippu on että en ymmärrä miehen nimen tatskaamista etenkään noin näkyvälle paikalle tai muutenkaan. Oon nähny sellasia koulukoti tyttöjen kuulakärkikynämusteella tatskaamia ja aika samalta näyttää. (enkä hauku tää on mun mielipide)
Miks et säästä rahaa ja käy jossaki ammatti-ihmisellä jos on pakko noita laittaa?

Ton pikachun kuvat on tosi hienot :)
Koska oon ite tosi tyytyväinen tuohon jälkeen mitä tuttu hakkaa, niin en mene tuhlaamaan rahojani liikkeeseen. Jos ei joku usko et on oikea niin sille en voi mitään. Kuvat lupasin viimeks laittaa kunhan oon nää saanu hakkuutettua ja lupaukseni pidän.

 
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en suostuis ikäpäivänä antaan omaa ihooni sellasen tekijän käsiin jonka työnjälki ois .. autettavaa tasoa. en ainakaan noin näkyvältä paikalta. mutta kukin tavallaan.
mä todella, todella vilpittömästi toivon, että jonain päivänä sä et kadu noita. :)
Muakaan ei työn jälki miellyttänyt.
Mutta fontti on hieno ja jokainen hakkauttaa itseensäsellaisia kuvia kuin tykkää.
fontti on epätasainen, ei pysy samanlaisena .. esim. i-kirjaimet. itseeni häiritsee myös , et reino nimen kolme ekaa kirjainta ovat toisiinsa kiinnittyneitä ja mikään muu kirjain ei enää,ees toisessa nimessä.
mutta kuten on todettu, niin kukin ottaa mitä ite haluu , vaikka onkin vaikee ymmärtää että joku haluu tuon tasoset räpellykset. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
tuosta työnsaannista:
kun on jotain noin näkyvää (poikkeavaa) esim. myyjällä esillä, karkoittaa se mummuja ja nuorempiakin. johtuiskohan paljolti siitä, että jokin epämiellyttävä mielleyhtymä vankeihin ja vastaaviin välkähtää mielessä, ehkä ihan alitajuisesti.

mutta suurempi ongelma on uskottavuus: kun nuoruuden katu-uskottavuustarve vähenee, niin tilalle tulee tilanteita, joissa on kyettävä olemaan uskottava ja annettava itsestään luotettava vaikutelma.

Jos vaikka esittelet asuntoa tai myyt kukkia/elektroniikkaa/pullaa, mitä vaan tai olet vaikka farmaseutti noilla tatskoilla, asiakkaasi ajatukset harhailevat miettimään, miksi olet tollaiset laittanut ja varsinainen asia saattaa mennä jopa kokonaan ohi kuulijalta.
Puhumattakaan siitä, jos pitäisi olla todella uskottava, esim. poliitikko, pappi, opettaja yms.
No nyt selkis

 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
noh...
a) en pidä tatuoinneista ollenkaan
b) en ikinä tatuoisi mieheni nimeä, mitäs jos tulee ero? (puhun näin, vaikka 15v takana saman miehen kanssa :heart: )
Mulle tulee miehen nimi nilkkaan :)
Ja olen kyllä miettinyt asiaa ettei oltaisi ehkä yhdessä 20v päästä, ehkä ei viidenkään.
Eihän koskaan voi mennä takuuseen mitä tapahtuu.
Mutta kyllä mun mieheni on vaikuttanut mun elämääni niin paljon, tuonut siihen niin paljon et kyllä mä voin helposti sen ikuistaa pienesti nilkkaan!
Ja jos me joskus erotaankin riidoissa, ni ehkä mä muistaisin silloin edes hämärästi nilkkaa toljottaessa et oli se hetki kun rakastin niin et sydän pakahtuu ja sen kaiken mitä mies mun elämään toi.

Ja sitten ihan yleisesti, jos tänne laittaa oman kuvansa, tatskan kuvan, koiran kuvan tai minkä vaan kuvan niin on osattava varautua siihen ettei kaikki tykkää, tai ettei edes suurin osa tykkää.
Mielipiteet saa ilmaista, ne pahatkin ja pitääkin ilmaista.
Jokainen varmasti voi sen häilyvän rajan siinä huomata milloin mielipide muuttuu ihan tarpeettoman tökeröksi.
Hienosti muotoilit asian Sipuli :heart:
Mä haluaisin kanssa miehen ja lasten nimet.
Mutta jonkun kuvan kanssa. Ja jotain mitä ei kaikilla ole. :D
 
vieras
ap on aika perinteinen pikkunen white trahs-naikkonen. nuori ja vielä vähän typerä. ei oo ees ajatellut, miksi tatuointi estäisi työnsaannin. no, tuskin ehtinyt edes töissä ikinä tosiaan ollakaan. irkkigalleriasta näkee hänen miehensäkin, joka on kyllä ihan samaa kastia. perusamisäijän näkönen, hyvä ettei ole valmetlippis jossain kuvassa päässä.
ja mä tiedän ilman kristallipalloa, että jos ap jonain päivänä oikeasti kasvaa ja kypsyy, hän tulee katsomaan kättään ja kiroamaan ne kuvat alimpaan helvettiin.
 

Yhteistyössä