Laittaakko vai eikö laittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään :D Mitenkä niin väärinpäin?
Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Nuo on varmasti siulle tärkeitä ja kauniita tatuointeja. Paikassa ei ole mitään vikaa, oikein hyvä. Jälki on vähän sellaista mistä miä en pidä mutta mitä väliä sillä on. Ne on siun ihossa ja jos siä pidät niin se on tärkeintä :D
Sen tiiän niinku jo sanoin et jälki ei oo samaa luokkaa kun liikkeessä, mutta tuossakaan jälellä ei omasta mielestä oo mitään vikaa. :) Mut kaikilla on vieläkin omat mielipiteensä.

 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään :D Mitenkä niin väärinpäin?
Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...
Juu tätä meinasin. Niin et tekstit on oikein kun käsi on alhaalla. Ei niinkun pää alaspäin. Ymmärsitkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään :D Mitenkä niin väärinpäin?
Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...
ok ite halusin et on näin päin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
peesi =) koska mä en vain usko et se oli oikee.

noi kädessä olevat oli ihan kivoja :) vaikka en olisi ikinä miehen nimeä tatuoinut.
Vuihan hittolainen kyllä se nyt vaan valitettavasti on oikee. :D Heti kohan tuo parantuu ja saan hakkuutettua tuon kuntoon niin laitan kuvan siitä.

 
xxx
Olet tosi rohkea, kun uskalsit kuvan laittaa :). (sen viimeisimmän ketjun muistaen )

On nuo nyt tuplasti parempia, kuin se jalkasi, mutta siltikin...En laitattaisi koskaan mieheni nimeä mihinkään kehoni osaan tatuointikoneella. Tuo apila on ihan nätti.
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään :D Mitenkä niin väärinpäin?
Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...
ok ite halusin et on näin päin :)
Mäkin varmaan laittaisin noin päin, että teksti on itelle. Siis mikäli nyt jotain tekstiä käsiini erehtyisin ottamaan..
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Sen tiiän niinku jo sanoin et jälki ei oo samaa luokkaa kun liikkeessä, mutta tuossakaan jälellä ei omasta mielestä oo mitään vikaa. :) Mut kaikilla on vieläkin omat mielipiteensä.
Tottakai on. Ja ne on siun nahkaan hakattu, siä pidät niistä. Sehän on tärkeintä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Olet tosi rohkea, kun uskalsit kuvan laittaa :). (sen viimeisimmän ketjun muistaen )

On nuo nyt tuplasti parempia, kuin se jalkasi, mutta siltikin...En laitattaisi koskaan mieheni nimeä mihinkään kehoni osaan tatuointikoneella. Tuo apila on ihan nätti.
Uskon että monikaan ei varmasti laittaisi miehensä nimeä ollenkaan ihoonsa ja ikinä ei voi olla varmaa ollaanko loppu elämä yhdessä jne, mutta sen silti halusin siihen hakata ja apilan kuvaamaan onnea.

 
Tekstit näyttää kivoilta, tykkään tuosta tyylistä, vaikken henk.koht. ottaisikaan mieheni nimeä itseeni ainakaan noin näkyvälle paikalle ja luettavalla fontilla (esimerkiksi arabialaisin aakkosin voisin ottaa, sitten kukaan ei tietäis mitä siinä lukee :D ).

Apilakaan ei ole ruma, mutta tuo paikka ei miellytä.

Paljon parempia nämä ovat kuin se sun jalassa oleva tatuointi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Reino :D

Ihan ok kuvat.
Kyllä itelläkin hetki meni ennenku muistin miehen nimen ku en ollu ennen tainnu tuota kuulla ennenku miehen tapasin.

:snotty:
Oikeesti? Reinohan on ihan klassikkonimi. Sanotaanko sitä Repeksi tai Reiskaksi?


Molempia oon kuullu käytettäävän :D Reiskan ku kuulin ensimmäisen kerran miehen siskontytön suusta niin nauroin varmaan vartin :snotty:
Ite sanoin repeks ennenku muistin oikeen nimen.. Pikkusisko kuttuu vieläkin repeks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
noh...
a) en pidä tatuoinneista ollenkaan
b) en ikinä tatuoisi mieheni nimeä, mitäs jos tulee ero? (puhun näin, vaikka 15v takana saman miehen kanssa :heart: )
Mulle tulee miehen nimi nilkkaan :)
Ja olen kyllä miettinyt asiaa ettei oltaisi ehkä yhdessä 20v päästä, ehkä ei viidenkään.
Eihän koskaan voi mennä takuuseen mitä tapahtuu.
Mutta kyllä mun mieheni on vaikuttanut mun elämääni niin paljon, tuonut siihen niin paljon et kyllä mä voin helposti sen ikuistaa pienesti nilkkaan!
Ja jos me joskus erotaankin riidoissa, ni ehkä mä muistaisin silloin edes hämärästi nilkkaa toljottaessa et oli se hetki kun rakastin niin et sydän pakahtuu ja sen kaiken mitä mies mun elämään toi.

Ja sitten ihan yleisesti, jos tänne laittaa oman kuvansa, tatskan kuvan, koiran kuvan tai minkä vaan kuvan niin on osattava varautua siihen ettei kaikki tykkää, tai ettei edes suurin osa tykkää.
Mielipiteet saa ilmaista, ne pahatkin ja pitääkin ilmaista.
Jokainen varmasti voi sen häilyvän rajan siinä huomata milloin mielipide muuttuu ihan tarpeettoman tökeröksi.
 

Yhteistyössä