Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään Mitenkä niin väärinpäin?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
peesi =) koska mä en vain usko et se oli oikee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
Tekstit "ylösalaisin" = oikein päin..Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään Mitenkä niin väärinpäin?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
jassoo, okei =)Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Sitä ei parannella ennenku on parantunu kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
Sen tiiän niinku jo sanoin et jälki ei oo samaa luokkaa kun liikkeessä, mutta tuossakaan jälellä ei omasta mielestä oo mitään vikaa. Mut kaikilla on vieläkin omat mielipiteensä.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Nuo on varmasti siulle tärkeitä ja kauniita tatuointeja. Paikassa ei ole mitään vikaa, oikein hyvä. Jälki on vähän sellaista mistä miä en pidä mutta mitä väliä sillä on. Ne on siun ihossa ja jos siä pidät niin se on tärkeintä
Juu tätä meinasin. Niin et tekstit on oikein kun käsi on alhaalla. Ei niinkun pää alaspäin. Ymmärsitkö?Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään Mitenkä niin väärinpäin?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
ok ite halusin et on näin päinAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään Mitenkä niin väärinpäin?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Leevi on poikaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jassoo, okei =)Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Sitä ei parannella ennenku on parantunu kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
kumpi on sun poika, reino vai leevi? =)
Tyhmä kysymys tottakai!Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Laittaisinkö omani...? Joku tunnistaa kuitenkin.... :/
Vuihan hittolainen kyllä se nyt vaan valitettavasti on oikee. Heti kohan tuo parantuu ja saan hakkuutettua tuon kuntoon niin laitan kuvan siitä.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:peesi =) koska mä en vain usko et se oli oikee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva siitä parannellusta jalasta! =)
noi kädessä olevat oli ihan kivoja vaikka en olisi ikinä miehen nimeä tatuoinut.
Mäkin varmaan laittaisin noin päin, että teksti on itelle. Siis mikäli nyt jotain tekstiä käsiini erehtyisin ottamaan..Alkuperäinen kirjoittaja katie-:ok ite halusin et on näin päinAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla on niin päin että ne on vastapäisellä luettavissa. Minulle päin väärinpäin...Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Nyt en kyllä ymmärtäny yhtään Mitenkä niin väärinpäin?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mää en voi mitään sille et mun mielestä noi kuvat on väärin päin. Jos itselleni laittaisin niin laittaisin toistepäin.
Kyllä itelläkin hetki meni ennenku muistin miehen nimen ku en ollu ennen tainnu tuota kuulla ennenku miehen tapasin.Alkuperäinen kirjoittaja o:Reino
Ihan ok kuvat.
Tottakai on. Ja ne on siun nahkaan hakattu, siä pidät niistä. Sehän on tärkeintä =)Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Sen tiiän niinku jo sanoin et jälki ei oo samaa luokkaa kun liikkeessä, mutta tuossakaan jälellä ei omasta mielestä oo mitään vikaa. Mut kaikilla on vieläkin omat mielipiteensä.
Oikeesti? Reinohan on ihan klassikkonimi. Sanotaanko sitä Repeksi tai Reiskaksi?Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Kyllä itelläkin hetki meni ennenku muistin miehen nimen ku en ollu ennen tainnu tuota kuulla ennenku miehen tapasin.Alkuperäinen kirjoittaja o:Reino
Ihan ok kuvat.
:snotty:
Uskon että monikaan ei varmasti laittaisi miehensä nimeä ollenkaan ihoonsa ja ikinä ei voi olla varmaa ollaanko loppu elämä yhdessä jne, mutta sen silti halusin siihen hakata ja apilan kuvaamaan onnea.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Olet tosi rohkea, kun uskalsit kuvan laittaa . (sen viimeisimmän ketjun muistaen )
On nuo nyt tuplasti parempia, kuin se jalkasi, mutta siltikin...En laitattaisi koskaan mieheni nimeä mihinkään kehoni osaan tatuointikoneella. Tuo apila on ihan nätti.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Oikeesti? Reinohan on ihan klassikkonimi. Sanotaanko sitä Repeksi tai Reiskaksi?Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Kyllä itelläkin hetki meni ennenku muistin miehen nimen ku en ollu ennen tainnu tuota kuulla ennenku miehen tapasin.Alkuperäinen kirjoittaja o:Reino
Ihan ok kuvat.
:snotty:
Mulle tulee miehen nimi nilkkaanAlkuperäinen kirjoittaja Åsa:noh...
a) en pidä tatuoinneista ollenkaan
b) en ikinä tatuoisi mieheni nimeä, mitäs jos tulee ero? (puhun näin, vaikka 15v takana saman miehen kanssa :heart: )
Ton Lotan mä osasin lukee mutta tota toista enAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Vähän liikaa valaistusta mutta tässä mun ranteet! Mut siinä ne nyt on, tutuille moi... :ashamed:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4371118.jpg