pakko ihmetelle..tuskin se iho on niin sileä siinä mummo iässä otin sen tatskan missä hyvänsä. Ja kun niin kovasti niitä ammattilaisia kehutaan niin osaavat varmasti peittää jos joku nimi ihossa alkaa kaduttaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tatuoitu:no, kukin tyylillään... toivottavasti tykkäät niistä vielä 20 vuodenkin päästäAlkuperäinen kirjoittaja katie-:No ruma ja ruttunen miusta tulee vanhana kumminki nii tuskimpa nää kuvat ainaskaa kovin paljon minuu pahentaaAlkuperäinen kirjoittaja tatuoitu:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:jep jep.ihan hyvässä liikkeessä kävin.jälkeenpäin huomasin virheitä kun ruvet lähti. mut evvk eikä liity mitenkään siihen et moni taitava piirtäjä osaa niitä tehdä myöskin kotona. Luottaisin jopa omaan siskoonikin erittäin hyvin jos osaisi käsitellä moista laitetta.Alkuperäinen kirjoittaja tatuoitu:en tiedä missä liikkeessä sinä käyt, mä käyn vain sellaisissa, joista voi olla tyytyväinen, ottavat kuvat jokaisesta tatuoinnista, kysyvät oletko tyytyväinen, ellet ole niin jatkavat kunnes oletAlkuperäinen kirjoittaja Beijja:laadun? jaa a. aika moni on silti tatuointia korjaamassa ja itse ollut yksi heistä kun jälki ei oo ollu hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja tatuoitu:mutta liikkeessä tehdyt tatskat takaavat laadun, eivät ole itse tehtyjä töherryksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:liikkeessäkin tehty tatuointi ei takaa sitä et kaikki siitä tykkäis
ap:n tatskat ok vaikka Reinoo nimenä kartan mut voisin itekki tautoida kultani nimen.
samat tatuoinnit olisin minäkin voinut ottaa, JOS joku ammattilainen olisi ne tehnyt
no ap:n tatuoinneista huomaa hyvin, ettei ole mikään taitava käsittelijä ollut tekemässä harmi sinänsä kun ihan kivat tatuoinnit, tulevat vain tositosi rumiksi kun iho vanhenee ja venyy
edelleen on olemassa paljon hyviä piirtäjiä vaikkei alalla oliskaan. Laitteen käyttöä kun tarvii varmasti jokaisen harjoitella ensin niin jostain se on aloitettava.Ihan kuten Miami Inkis.Eli siinäkin sai asiakas itse valita luottaako harjoittelijaan etc