Laitoshuoltajia paikalla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oppisopimuksella opiskelin, sekä lentokentällä että hotellissa (vaihdoin työpaikkaa välissä), ihan normaalin alan palkan oon saanut. Ja juu, on hyvät mahdollisuudet opiskella opparilla, ja alalla on työvoimapulaa..

...opiskelin,tällä hetkellä olen töissä peruskoulussa,nimike lienee yhdistelmätyöntekijä kun olen myös keittiössä 4 tuntia työpäivästäni. Haluaisin mieluummin olla vanhainkodissa mutta kun sain vakipaikan niin olen nyt tuolla koululla ainakin jonkin aikaa ja katselen muita paikkoja. Palkka ei yksityisellä ole niin hyvä kuin kunnalla.Ihan hyvä ammatti,aikaisemmalta ammatiltani olen keittiöihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
oppisopimuksella opiskelin, sekä lentokentällä että hotellissa (vaihdoin työpaikkaa välissä), ihan normaalin alan palkan oon saanut. Ja juu, on hyvät mahdollisuudet opiskella opparilla, ja alalla on työvoimapulaa..
Mistäs sitä lähtisi sitten kyselemään?Olen tällä hetkellä kotiäiti,pitääkö ensin ilmoittautua työnhakijaksi ja työkkärin kautta sitten?

Työnhakijaksi kannattaa ilmottautua ja pyytää vastuuvirkailijaa lisäämään suunnitelmaasi laitoshuoltajan koulutuksesta ja työstä kiinnostunut merkintä. Sillä on merkitystä koulutuksen valintavaiheessa.

Työttömänä työnhakijana ei uskoakseni tarvitse olla. Työvoimakoulutusten kohderyhmänä ovat yleensä työttömät ja työttömyysuahnalaiset työnhakijat. Kotiäiti, jolla ei ole vakituista työpaikkaa odottamassa, kuulunee tuohon jälkimmäiseen ryhmään.

Muoks. Puhuittekin oppisopimuksesta ja minä työvoimakoulutuksesta. :ashamed:

Yhteistyössä