M
Minttu
Vieras
Ei millään sisälle rupea unille tuo meidän tyttö. Ja kauhuissani mietinkin, mitä tästä päivästä tulee, kun ulkona oli kovempi pakkanen... No, päädyin kuitenkin laittamaan vauvan ulos, kun pakkasta oli "enää" -17astetta. Onkohan siellä liian kylmä puolivuotiaalle vauvalle?
Päällä on kaksi puseroa, kahdet housut, toppapuku, kypärämyssy ja karvalakki, topparukkaset ja köllöttelee siellä makuupussin sisässä ja vielä villavilttiin käärittynä. Ja vaunujen suuaukon suojana harso. Ja ei ihan raa'assa ulkoilmassa ole, vaan tuossa kylmällä kuistilla, ei siis tuuli ainakaan pääse vaunuun.
Luuletteko, että pärjää?
Päällä on kaksi puseroa, kahdet housut, toppapuku, kypärämyssy ja karvalakki, topparukkaset ja köllöttelee siellä makuupussin sisässä ja vielä villavilttiin käärittynä. Ja vaunujen suuaukon suojana harso. Ja ei ihan raa'assa ulkoilmassa ole, vaan tuossa kylmällä kuistilla, ei siis tuuli ainakaan pääse vaunuun.
Luuletteko, että pärjää?