Jahas, ootko sä päiväopiskelija?Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mäkin oon aikuisopistolla koulussa Siis siinä tekniikka ja palvelu alan yksikössä!Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Pakko huikata: Mää juur tulin teltä kottiin, eli tänneAlkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Loimaalta päivää :xmas:
Jokkis-cityyn!!
(koulussa siellä Loimaan aikuisopistolla olen ain torstaisin.)
Siis Loimaan ammatti- ja aikuisopistossa.
Ensi vuonna myös hämeenlinnalainen.Alkuperäinen kirjoittaja Riippis:Hämeenlinna
Joo mä oon kurssilla, hitsailen vitsailen ja sorvailen lorvailen Metallinainen musta sitte tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Jahas, ootko sä päiväopiskelija?Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mäkin oon aikuisopistolla koulussa Siis siinä tekniikka ja palvelu alan yksikössä!Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Pakko huikata: Mää juur tulin teltä kottiin, eli tänneAlkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Loimaalta päivää :xmas:
Jokkis-cityyn!!
Mä olen iltaversiossa. Opiskelen pph:n ammattitutkintoa yli-innokkaan pirtsakan opettajamme johdolla
Juts juts.Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Joo mä oon kurssilla, hitsailen vitsailen ja sorvailen lorvailen Metallinainen musta sitte tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Jahas, ootko sä päiväopiskelija?Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mäkin oon aikuisopistolla koulussa Siis siinä tekniikka ja palvelu alan yksikössä!Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Pakko huikata: Mää juur tulin teltä kottiin, eli tänneAlkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Loimaalta päivää :xmas:
Jokkis-cityyn!!
Mä olen iltaversiossa. Opiskelen pph:n ammattitutkintoa yli-innokkaan pirtsakan opettajamme johdolla
Kuten myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Juts juts.Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Joo mä oon kurssilla, hitsailen vitsailen ja sorvailen lorvailen Metallinainen musta sitte tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Jahas, ootko sä päiväopiskelija?Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mäkin oon aikuisopistolla koulussa Siis siinä tekniikka ja palvelu alan yksikössä!Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Pakko huikata: Mää juur tulin teltä kottiin, eli tänneAlkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Loimaalta päivää :xmas:
Jokkis-cityyn!!
onneva opiskeluillen! =)
Ja täällä nykyinen :wave: Jos oot rekisteröityny niin heittele Y:lläAlkuperäinen kirjoittaja exä:Hellou! Täällä ex-kiteeläinen!!Alkuperäinen kirjoittaja kirsta:kitee
Ootko muutes alkuperäinen vaiko muutanut? meinaan vaan et aika samanikäisiä ollaan...Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja täällä nykyinen :wave: Jos oot rekisteröityny niin heittele Y:lläAlkuperäinen kirjoittaja exä:Hellou! Täällä ex-kiteeläinen!!Alkuperäinen kirjoittaja kirsta:kitee
Alkuperäinen kirjoittaja Niipa-85:Laitila :wave:
Määki oon kotosin loimaalta, minkäs ikäsii ootte Loimaalaiset, mää -82Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Loimaalta päivää :xmas:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä::wave:Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Jyväskylän mlk :wave:
Ei vitsi, miksi sulla pitää olla noin samanlainen nimimerkki kuin mulla... :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:espoo :wave:
mäkin tästä iahn lieppeiltä, eli Kouvolasta. Eka kouvolalainen tässä gallupissa.Alkuperäinen kirjoittaja Kolkki:Korian kylä Elimäjelt
Ja täällä yks kesä KiteeläinenAlkuperäinen kirjoittaja exä:Ootko muutes alkuperäinen vaiko muutanut? meinaan vaan et aika samanikäisiä ollaan...Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja täällä nykyinen :wave: Jos oot rekisteröityny niin heittele Y:lläAlkuperäinen kirjoittaja exä:Hellou! Täällä ex-kiteeläinen!!Alkuperäinen kirjoittaja kirsta:kitee