Annikasta mulle tulee mieleen yksi kauhea läskiperse :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öh, muutamaa virkistävää (?) poikkeusta lukuunottamatta tylsiä ja arkisia aikansa tusinanimiä Ja lisää vettä myllyyn: Annika täällä.
Ihanko oikeastiAlkuperäinen kirjoittaja Lintsi85:Hahaha tää on niin hupaisaa Aika yleisiä nimiä.. Täällä on Linda-Marie.
Juu, sama täällä... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Minna- Niin perinteinen 80-luvun nimi,yöh!!
Reija... Siitä tulee mieleen tyttö joka oli mun kans samassa eskarissa. Sillä oli vielä huonompi näkö ku mulla ja me törmäiltiin sit yhessä joka paikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Reija..tiedän.. kamala on :snotty:
Olipa kerran, on nimesi sun ehkä aluksi kelpaat Satuun....Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Satu :/
Ei mikään paha,mutta hyvin outoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ulpu
Kasari hitti. Kappas vaan Minttu sekä VilleAlkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:Minttu
tulee mieleen joku vanhempi mummeli...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Salme! oon aina kärsiny ja inhonnu nimeäni!
no sepä! En oo kuullu yhdelläkään edes lähelle samanikäisellä samaa nimeä! Sain äidin hyvän koulukaverin mukaan nimen! No ainaki vähän erilainen...Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:tulee mieleen joku vanhempi mummeli...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Salme! oon aina kärsiny ja inhonnu nimeäni!
Täälläkin Mia :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kun ollaan jo noi lasten nimet haukuttu,niin nyt on meidän vuoro
Mä olen Mia,antaa tulla vaan :saint: