Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Noora :wave:
Muksuna inhosin nimeeni mut nyt siihen on tottunu jo. Nyt vaan kaikki kaimat on sellasia vaahtosammuttimen kokosia, joten on jotenkin joukkoon kuulumaton olo
:wave: Täällä myös Noora :)
Ja samat fiilingit nimestä, paitsi, että yhteen väliin tiesin enemmän Noora-nimisiä koiria, kuin ihmisiä... ja syytin vanhempiani, kun olivat antaneet mulle koiran nimen :ashamed:
 
Maaemo
Mulla on omasta mielestäni ihana, harvinainen nimi. Mutta en sitä kerro kun sitten mut olisi niin helppo tunnistaa. Petra on mielestäni kaunis nimi. Paula ja Pamela puolestaan kuuluu inhokkilistalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvänen aika. . . :
MIKSI PITÄISI HAUKKUA NIMEÄNSÄ KOSKA SIIHEN EI KUITENKAAN OLE KOSKAAN VOINUT VAIKUTTAA!!!???

KUMMALLISTA TOUHUA!!!
Nimensä voi vaihtaa sopivampaan. Ensimmäisellä kerralla se on helppoa, seuraavilla ei.

Minä olin Arto Olli Runkqvist, mutta vaihdoin sitten etunimeni paremmin sopimaan sukunimen kanssa. Nyt olen Jorma Yrjö Runkqvist.
 
Tiitta
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun nimi on jo täällä arvattukkin joten Ei kait sen niin väliä sitten ole. Nimeni on Melissa
miten minulle tulee mieleen joku hevosen rehu.. ? :/ muuten nätti nimi, ei luulisi täältä suomesta löytyvän montaa kaimaa :) !
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun nimi on jo täällä arvattukkin joten Ei kait sen niin väliä sitten ole. Nimeni on Melissa
miten minulle tulee mieleen joku hevosen rehu.. ? :/ muuten nätti nimi, ei luulisi täältä suomesta löytyvän montaa kaimaa :) !
Tuon kuulen ekaa kertaa....yleensä aina suodatinpussi on kaikkien mielessä :D
 
Tiitta
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun nimi on jo täällä arvattukkin joten Ei kait sen niin väliä sitten ole. Nimeni on Melissa
miten minulle tulee mieleen joku hevosen rehu.. ? :/ muuten nätti nimi, ei luulisi täältä suomesta löytyvän montaa kaimaa :) !
Tuon kuulen ekaa kertaa....yleensä aina suodatinpussi on kaikkien mielessä :D
minulle taas se suodatinpussi ei sano mitään :LOL:
 
Seikkailija Dora
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun nimi on jo täällä arvattukkin joten Ei kait sen niin väliä sitten ole. Nimeni on Melissa
miten minulle tulee mieleen joku hevosen rehu.. ? :/ muuten nätti nimi, ei luulisi täältä suomesta löytyvän montaa kaimaa :) !
Tuon kuulen ekaa kertaa....yleensä aina suodatinpussi on kaikkien mielessä :D
eikö se on Melitta?
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun nimi on jo täällä arvattukkin joten Ei kait sen niin väliä sitten ole. Nimeni on Melissa
miten minulle tulee mieleen joku hevosen rehu.. ? :/ muuten nätti nimi, ei luulisi täältä suomesta löytyvän montaa kaimaa :) !
Tuon kuulen ekaa kertaa....yleensä aina suodatinpussi on kaikkien mielessä :D
eikö se on Melitta?
On juu :D
 
Ihan kivoja nimiä lähes kaikki, poislukien ne kaksiosaiset Marjo-jotakin ja joku toinen ainakin.. Eivät sopineet ollenkaan yhteen. Mutta ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä. Kait se pätee naistenkin kohdalla!!??
Ja melkein kaikki nimet löytyvät kaveripiiristäni (vaikkei tietääkseni kukaan täällä olekaan, tai no harmailijoista ei voi tietää!); on Sannaa, Mariaa, Katria, Liisaa, Heliä, Paulaa, Jessiinaa, Lauraa, Minnaa, Hannaa, Saria, Terhiä, Annia, Annea jne. No Melissaa ei löydy eikä Milkaa tai Tuovia ja joitain muita, mutta noin yleensä hyvin tuttuja nimiä lähipiiristä.

Täällä toinen Petra ilmoittautuu. Ja joo aina pitää petrata ja olen ollut Petruska, Pietruska, Peppi(lotta), Pietari yms. Mutta ainakin on saanut miesten kanssa vietellä nimppareita, kun niitä miehiä siihen mahtuu 'Pietari, Pekka, Petri, Pekko, Petteri yms'.
 

Yhteistyössä