Ahti, silli ja silli haisee ihan vanhalle veelle :xAlkuperäinen kirjoittaja minä:Minun nimi on Ahti.Muistan ihan selvästi kun se annettiin minulle.
Ahti, silli ja silli haisee ihan vanhalle veelle :xAlkuperäinen kirjoittaja minä:Minun nimi on Ahti.Muistan ihan selvästi kun se annettiin minulle.
oletkos syntyny pirkanmaalla?Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:itse olen ainakin ylpeä nimestäni, ei ole paljon kaimoja kävellyt vastaan olkoonkin inhokkilistojen kärjessäAlkuperäinen kirjoittaja tasapaksu:Miksi te täällä nolona kerrotte nimiänne..eihän ne teidän oma keksimiä ole.
:xmas: siistii, kiitos B)Alkuperäinen kirjoittaja taivas:Reija on mun suosikki, kaikki mun tuntemat Reijat on niin mukavia naisia ja sellasia että saa aikaan paljon ja niiltä kysytään neuvoja yms.
mun tyttö -07 on LauraAlkuperäinen kirjoittaja ...:Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.
Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.
Mun mielestä Pauliina on tosi kiva nimi!Alkuperäinen kirjoittaja "paukku";):Pauliina, en ole ikinä kuullut siitä mitään joten haluan kuulla
mun mielestä tylsä ja liian perinteinen 80-luku nimi..
Alkaako ensimmäinen nimesi M-kirjaimella?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ihan vaan muutaman harmaan kiusaksi laitan yhden etunimistäni. Heitä kun se tuntuu kovasti ärsyttävän :snotty:
Auringonkukka
Ja kaikki Mikot on rapajuoppoja idiootteja.Alkuperäinen kirjoittaja Mikko:Kaikki Heidit ja Annet on huoria!