Harvinaista, että törmää kaimaanAlkuperäinen kirjoittaja joo:Tuovi on nimeni, eikä mikään nätti se oo...
Tosi kiva jos hiekkalaatikolla kuulis Veijoo. Ei ole paha. Tulossa varmaan uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Veijo :ashamed:
Mä luulen kanssa, että kohta on paljon Veijoja. Voisi olla kiva joku Veijo-Artturi tms. kaksiosainenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kris:Tosi kiva jos hiekkalaatikolla kuulis Veijoo. Ei ole paha. Tulossa varmaan uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Veijo :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:Mä luulen kanssa, että kohta on paljon Veijoja. Voisi olla kiva joku Veijo-Artturi tms. kaksiosainenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kris:Tosi kiva jos hiekkalaatikolla kuulis Veijoo. Ei ole paha. Tulossa varmaan uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Veijo :ashamed:
Ole hyvä vain! Siitä edelläkävijäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kris:Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:Mä luulen kanssa, että kohta on paljon Veijoja. Voisi olla kiva joku Veijo-Artturi tms. kaksiosainenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kris:Tosi kiva jos hiekkalaatikolla kuulis Veijoo. Ei ole paha. Tulossa varmaan uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Veijo :ashamed:
Toi sopis meidän sukunimeen!
Mä myös Päivi, mieheni kutsuu Päiväksi, Päivän valoksiAlkuperäinen kirjoittaja Päivi:Täällä Päivi! Päivi hei, Poikanimeltä Päivi, Päivitellään tai Päivitetään.... Kuultu on sata kertaa.