Laitetaanpa pinoon yrityksiä, joista olette saaneet kuluttajana huonoa palvelua/ei vastausta reklamaatioon tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti;26402159:
Työterveys, firma vaatii käyttämään ko. palvelua. Koskaan ei tapaa lääkäriä, vaan hoitaja ottaa vastaan.
39 asteen kuumeessa yksi päivä sairaslomaa, seuraavana päivänä taas yksi päivä lomaa. Hoitaja sanooi vielä lähtiessä, että mene töihin jos paranet ja kysy korvaavaa työtä mitä voit tehdä kuumeessa.

Sama paikka, mahatauti. Yksi päivä sairaslomaa ja vaatimus pyytää korvaavaa työtä.

Rannemurtuma -> voit varmaan tehdä korvaavaa työtä..

Hei sano tuosta myös töissä: henkilöstöpäällikölle tai vastaavalle.

Meillä on aika tarkkaa kanssa, koska firma sanelee pitkälle sen miten niitä sairauslomia uskaltavat kirjoittaa, mutta ei sentään ihan noin älytöntä.

Marimekko. Ostin 90 euron saunatakin. Langat alkoivat juosta rinnuksilla parin illan päästä. Reklamoin, mutta syy minussa itsessä. Olin hiuksia harjatessa muka itse repinyt takin hiusharjalla. Outo saunatakki, ei voi harjata hiuksia se päällä. Nyt langat juoksevat myös hihoissa ja helmoissa. Siskolla ihan sama juttu. Eipähän tarvitse enää ostaa Marimekon sekundaa kovalla hinnalla.

Hääsviitti Kuusamon tropiikki. Hiuksia kylppärissä, porealtaan reunalla hiuspompula ja pullonkorkkeja. Karkkipapereita lyötyi myös kyseisestä sviitistä. Lähtiessä sanottiin, niin ei oikein kommentoitu mitenkään!!!! Lykättiin sokos hotellin joku kympin alennus lappu mukaan. Sanottiin suoraan ettei kiitos tarvita. Sviitit ei yleensäkään mitään halpoja ole, ja vielä HÄÄYÖKSI täysin siivoamatta. Enpä suosittele kenellekään. Asiaa ois voinut pahoitella tai antaa hintaan alennusta, mutta eihän sitä toki voi rivityöntekijä tehdä! Eipä mennä enää tonne!

Miksi ihmeessä ihmiset ilmoittaa näistä asioista vasta lähtiessä?! Heti sinne respaan. Samaten, jos ruoka on ravintolassa huonoa, niin heti tarjoilijalle palaute ja mahd lautasen vaihto.

Ja sitte nettifirma Paidat.fi! Ukko tilas paidan joka maksoi parisenkymppiä, ja kun oli nettipankkimahdollsiuus, mies maksoi paidan heti. No sitä ei kuulunutkaan. Meni kuukausi, lähetettiin sähköpostia johon ei tullut vastausta. Meni viikkoja sinnä ja kerta viikkoon laitettiin sähköpostia että miksi ei kuulu maksettua paitaa??? Sitten tuli vastaus, pahoittelut ja selitys että on tavarantoimittajien kanssa ongelmia. Että paita tulee pian. No ei tullut. Taas laitettiin s.postilla menemään tiukkaa tekstiä ja uhattiin ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä niin sieltä tuli vastaus että laittavat rahat takaisin tilille korkojen kera. Pöh, niitäkään näkynyt.

Sanomamagazines - peruutukset eivät mene millään perille, vaan lehtiä pukkaa laskujen kera postilaatikosta

Hotelli Torni - Aivan uskomattoman tympeää henkilökuntaa

Muksu -puurot - Todella huonosti käsiteltiin reklamaatio pilaantuneesta puurosta.

Vaasan.

Kukaan ei vastannut mitenkään kun valitin sinne leipäpussista jossa oli se sulkija yhden sämpylän sisässä, ja pussissa reikä + kova leipä mukana. :D
Itse oisin toki voinut tarkemmin katsoa kaupassa, mutta silti, vitutti.

Ikinä en enää tilaa mitään Ruskovillalta. Saakelin kalliita "laatuvaatteita", jotka hajoaa käsiin, ja mitään vastuuta eivät ota. Vetoavat vain siihen, että koiperhosten tekosia. Siis jos saumat purkaa ja pettää, niin ei ole kyse tuholaisista. Varsinkaan, kun muissakaan villavaatteissa ei ole yhden yhtä reikää meillä näkynyt!

No jos todella on tuollasta meininkiä, kuin kirjoitti, niin KYLLÄ!

Muistelen, että käytettiin sitä poreammetta aamulla, tai aamun tunneilla. Mies luuli aluksi sen hiuspompulan kuuluvan mulle. Nää tällaiset roskat mitkä löyty, huomattiin sit ku joudettiin kattoo ympärillemme. Tuli mieleen sieltä lähtiessä, että onko se siivous jäänyt kesken, ku kyllä siellä lakanat oli vaihdettu ja (oletettavasti) puhtaat pyyhkeetkin oli. Oletettavasti, toivottavasti, huoh.

Gigantista tai oikeastaan sen huoltoliikkeestä ei ole jäänyt hyvää kuvaa tähän mennessä. Astianpesukone hajosi ja liike, jonka kuuluisi se huoltaa, ei joko ole enää olemassa tai ainakaan netissä. Maahantuoja oli ihan ystävällinen ja neuvoi eteenpäin, mutta ihmetyttää tämä kun 3 vuoden takuulla ostettu kone menee rikki 2kk käytössä ja sitten ei meinaa saada korjaajaa paikalle!

Turun Runosmäki ja Euromaster. Kävin vaihtamassa poikkeuksellisesti renkaat ammattilaisilla koska olkapää rikki eikä ole miestä talossa. Menin iloisesti ilmoittautumaan vai miksikö sitä nyt sanotaan ja myyjä/aspalvelija oli koko ajan puhelimessa! Ei edes katsekontaktia! Rekkarin otti ylös ja sanoi vaan hallipaikan,johon ITSE jouduin ajamaan (muualla työntekijät ajavat itse). Ensinnäkin setä oli vieläkin puhelimessa ja osoitti väärän "tunkkipaikan" joka oli mun kovin madalletulle autolle liian korkea. Helmat ottivat kiinni. Edelleen puhelimessa, jauhoi purkkaa jo tuossa vaiheessa ja sitten näytti kädellä että ajaisin pois viereselle paikalle! Sitten äijä hävisi. Onneksi renkaanvaihtaja oli mukava ja tarkisti ettei edellisessä paikassa tullut autoon vaurioita. Ikinä mua ei ole palvelu vituttanut yhtä paljon kuin tuolla ja aina olen yrittänyt ymmärtää jos aspalvelijalla on ollut huono päivä tai muuta.

Sonera ja kaapelin irtisanominen.
Kesti muistaakseni 10kk, ja kun kysyin syytä vastaus: on tenisesti niin vaikeaa... Uskoo ken tahtoo! Olisi voinut todeta, että sopimus sanoo niin, mutta että valehtelee!

Tampereen Kaihdin Sampo

Tilasimme pimennysverhot, ikkunalasien väliin tulevat, moottoroidut, ei ihan halvat verhot.
Liikkeestä halusivat tulla tekemään mittauksen itse, että tulisi varman päälle oikein mitattua, sanoivat että pari senttiä jää karmin ja verhon väliin tyhjää, että 100% pimennys ei onnistu.
Emme kumpikaan ehtineet paikalle kun oli asennuksen aika.
Verho oli asennettu sitten siten, että toisella puolella oli se noin 2 cm väliä, mutta toisella puolella reilu 4 cm väliä karmilla ja verholla, eli verho ei ole edes keskellä ikkuna-aukkoa. Eli siis mitattu väärin, ja vielä asennettu väärin, kai sitä verhon nyt pitäisi edes keskellä ikkuna-aukkoa olla. Leveämpi väli on vielä "väärällä" puolella, eli valkokankaan puolella huonetta.

Vaimo sitten soitti asiasta, itsellä oli kiirettä töissä. Kaihdin Sammossa hänet täysin haukuttiin mistään käsittämättömäksi, ja kyseinen lähes eläkeikäinen ukko oli sitä mieltä, että "naisen kanssa ei voi keskustella näin teknisistä asioista". Siis rullaverhoista.
Lisäksi vahvasti epäilivät maksukykyämme, ja väittivät että valitamme vain maksusta laistaaksemme. Teimme virallisen, kirjallisen valituksen, jonka he sitten ohjasivat Arctic-kaihitimeen. Sitä oikein ymmärtänyt, eihän kaihtimissa mitään vikaa ollut, vaan asennuksessa ja mittauksessa. Arctic-kaihdin sitten oli sitä mieltä, että missään ei ole mitään vikaa. Kaihdin Sammosta sitten soitettiin uhkapuhelu, jossa uhattiin laittaa lasku perintään, mutta annettiin 150 euroa alennusta. Selvittelin asiaan kuluttajaneuvojan kanssa, ja katsoimme paremmaksi maksaa, mutta laitoimme asian myös kuluttajavalituslautakuntaan käsittelyyn.
Suosittelen vahvasti välttämään Sampo Kaihdinta. Mahtoikohan se asentaja/mittaaja itsekin huomata että tuli sutta ja sekundaa, ja ajatteli että hyökkäys on paras puolustus? Ei kuulemma vaimo ikinä niin vihaisen ja epäkorrektisti käyttäytyvän kanssa jutellut, oli pitänyt välillä siirtää puhelinta kauemmas korvalta, sen verran kiivasta kieltä oli tullut, ja ihan sekavasti, jostain "karvaisista käsivarsista" alkaen, mitä sitten asia mahtoi koskea...

Valitimme kuluttujavalituslautakuntaan asti, mutta hävisimme siellä, koska Kaihdin-Sampo VALEHTELI palautteessaan, että olivat käyneet tarkistamassa asennuksen, ja siinä ei ollut mitään vikaa. Täyttä puppua. Kyseisen frman mielestä siis päällekkäisissä ikkunoissa verhojen ei tarvitse olla samassa paikassa, vaan voivat heittää useampia senttejä.

Jesper &Junior. Mitään vastausta ei ole tullut kun valitin vedenpitävän vaatteen laadusta. Ei ollut nähnytkään vedenpitävää..
(olisin mennyt liikkeeseen jos matkaa ei olisi niin paljon).
Palautteen antamisesta jo 3kk.

[QUOTE="mama";26403414]Vaasan.

Kukaan ei vastannut mitenkään kun valitin sinne leipäpussista jossa oli se sulkija yhden sämpylän sisässä, ja pussissa reikä + kova leipä mukana. :D
Itse oisin toki voinut tarkemmin katsoa kaupassa, mutta silti, vitutti.[/QUOTE]

Tämä saattaa olla toisaalta tyhmien asiakkaiden vika. Ne kun kaupassa aina repivät pakkauksia ja möyhentävät niitä samoin kuin puristelevat kaikki hedelmät piloille ja mäiskivät niitä rikki.

Yhteistyössä