Laitetaanpa pinoon yrityksiä, joista olette saaneet kuluttajana huonoa palvelua/ei vastausta reklamaatioon tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiinnostavaa lukea DNA:sta. Mun mielestä pariin otteeseen laskussa on ollut ylimääräistä. Oon ajatellut, että oon vaan ymmärtänyt jotain väärin. Täytyy olla tarkempi, omaa hölmöyttä. Kiitos vinkistä.

Kukas valmistikaan Karppinen-leipää? Perheleipurit muistaakseni.
Leivästä löytyi iso kiven tai sementinpala. Otin yhteyttä, säästin palan. Ei kukaan koskaan vastannut.

Mullakin DNA:n liittymä. Ekaa laskua sai oottaa kaks kuukautta. Nyt täytyykin olla tarkkana. Mistä mä muuten voin tietää ettei ne oo sinne laskuihin laittanu ylimääräsiä?

[QUOTE="Peikkonen";26400350]No suurempia valittamisia ei oikeastaan muuten jaksa tähän miettiä..

Mutta Bellus-merkkinen sohva kaihertaa mieltä joka vko! Maskusta viime kesänä ostettiin eikä ollu ihan pikkuraha meille kyseessä.

Noh, siinähän oli heti kasatessa jo vikaa.. yks kohta selkänojasta rutisee ja paukkuu, joten sillä kohdalla ei istuta sitten. Viime syksynä viimeksi otettiin yhteyttä Maskuun, tehtiin reklamaatio ja sieltä luvattiin, että joku käy katsomassa parin vkon sisällä sohvaa sitten. Jotta korjaavatko vai vaihtaako ihan uuteen.. no tässä sitä ollaan odoteltu vieläkin. Ollaan kuulemma jonossa tjn.. ihme juttu. :D[/QUOTE]

Maskussa vissiin oletetaan, että jos he eivät reagoi mitenkään reklamaatioihin, niin ihmiset pikkuhiljaa unohtavat ja antavat olla.

Siskolleni ei ikinä toimitettu sohvaa, jonka hän oli maskusta ostanut. "Käsiraha" (vai mikä se on..) oli jo maksettu varauksen yhteydessä, ja varastossa piti olla kyseisiä sohvia vielä. Noh, se sohva olikin sitten myyty jollekin toiselle ja sitten vain ilmoitettiin, ettei niitä sohvia enää olekaan. Jo maksettuja rahoja ei meinannut millään saada takaisin. Siskon piti lähettää 3 kirjettä (ja soittaa ties kuinka monta puhelua), että sai sen käsirahan takaisin. Myyjät vain kierteli ja kaarteli, kun vaati rahoja takaisin. Tulihan se rahat sitten lopulta, mutta todella kovan työn takana se oli. Eipä ole enää sen jälkeen asioitu Maskussa meidän perheen tiimoilta. Todella törkeää yrittää tuolla tavoin pimittää asiakkaan rahoja.

Tulipas viljeltyä tuota takaisin-sanaa. :p Ja pieni korjaus, sisko oli siis varannut sen sohvan, ei vielä ostanut kokonaan. Kun kirjoitin tuohon ekaan lauseeseen, että ostanut..

Noissa pelikorttipakoissa on yleensä aina vähintään yksi tyhjä kortti, jotta siitä voi tehdä uuden kortin kadonneen tilalle. Ja joissakin muistipeleissä parit eivät ole aina juuri samanlaiset, vaan parin muodostavat esim sininen ja punainen kukka.

Mutta täähän ei ollu se varsinainen pointti vaan se, ettei sulle mitään vastattu, siis huonoa palvelua!

Tässä muistipelissä ei ollut tuollaista mainitsemaasi mahdollisuutta. Ellei sitten pikkumyy vedessä ja niiskuneiti pilven päällä ole parit :D

Palatakseni vielä huonoon palveluun on kerrottava A.G.Steng Oy:n palvelusta. Olimme rakentamassa taloa ja päätimme mennä Nunnauunin esittelyyn ko. edustajan näyttelytiloihin. Koska kyseessä oli ns. päähän pisto, otimme vauvan kaukalossa mukaan emmekä vieneet hoitoon, koska vauva nukkui tyytyväisenä.

Näyttelytiloissa oli meitä miellyttävä takka jonka olisimme halunneet ostaa, mutta vaikka paikalla oli viisi myyjää, kukaan ei palvellut meitä. Kaikki meidän jälkeen tulleet kyllä palveltiin, mutta me emme saaneet palvelua edes kysymällä. Ilmeisesti vauvaperhe oli sen verran p*aukisen näköinen ettei varsinkaan suht' arvokasta (n.9700 eur) takkaa kannattanut alkaa myymään tai esittelemään sen paremmin.

Eipä ole sen jälkeen käytykään ko. paikassa, eikä mennä vaikka tarve tulisikin.

Kävimpä Sellon Lindexillä, tarkoituksena ostaa muutamat rintsikat (liivit, ei taloja) menin kysymään myyjältä apua, jolloin hän totesi, ettei ole tuon osaston asiantuntija, näytti kulmaukseen, jossa seisoi yksi nainen, ja sanoi, että kysy häneltä. Muuten hyvä mutta ko nainen oli itsekkin ainoastaan asiakas.

Tuli seuraava myyjä, jolta kysyin uudestaan apua, hän nätisti tokaisi, että olen kassalla, mutta tuolta (näytti takahuoneen ovea) tulee kohta myyjä. Siinä sitten jonkun minuutin odottelin, kunnes totesin, että paskat ja vaihdoin kauppaa.

H&M ltä sitten sainin oikein hyvää, avuliasta ja ystävllistä palvelua, kiitos siitä ko myyjälle :) Niin ja osti sieltä ne liivit.

Jyväskylän Kirrin Kaluste10:n kanssa oli käsittämätön vääntö huonolaatuisesta ruokapöydästä muutama vuosi sitten. Saimme yhden, pinta naarmuilla, lähetettiin takaisin. Tuli toinen, pinta naarmuilla, lähetettiin takaisin. Tässä tohinassa meni siis viikkoja. Kehtasivat joka kerran epäillä, että minulla on silmissä vikaa. No eipä ollut. Missään vaiheessa eivät ehdottaneet esim. kaupan purkua, sain sen ihan itse tehdä ja sekin tuotti heille vaikeuksia. Minulle vielä myymäläpäällikkö sanoi, että "näissä pöydissä ei ole ikinä ollut vikoja" hyvin alentuvaan sävyyn. Kuulin sitten sivukorvalla, kun kaksi miesmyyjää juttelivat pöydästä ja toinen sanoi, että "jaahas, taas tuli yksi tällainen takaisin, paska pöytä, jo 25. viallinen kappale". Perkele mikä myymäläpäällikön p***a.

[QUOTE="vieras";26399362]Huonoja kokemuksia, kysymyksiin ei vastata ja sopimisen mahdollisuutta ei ole missään asiassa. googlaa niin saat selvemmän vastauksen.[/QUOTE]

Heh kaikki perintätoimistoja. Maksa laskusi ajoissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26400991:
Kävimpä Sellon Lindexillä, tarkoituksena ostaa muutamat rintsikat (liivit, ei taloja) menin kysymään myyjältä apua, jolloin hän totesi, ettei ole tuon osaston asiantuntija, näytti kulmaukseen, jossa seisoi yksi nainen, ja sanoi, että kysy häneltä. Muuten hyvä mutta ko nainen oli itsekkin ainoastaan asiakas.

Aika hyvin jos myyjä ei tunnista omia kollegoitaan :)

Travalle. Haalari hajosi lyhyen käytön jälkeen. Laitoin palautetta, lähetin haalarin ja vastaukset olivat epäkohteliaita ja haalarissa ei kuulemma ollut vikaa. Hirveän väännön jälkeen kaupan purku onnistui, varmaan lähinnä kun olin itse niin rasittava et jaksoin asiasta vääntää, mutta oli kyllä sellainen kokemus ettei travallea/remua meille enää tule.
Pahoittelu ja tarjous korjata haalari olisi minulle siis alunperin riittänyt vallan hyvin, en ollut uutta vaatimassa tms.

dna lla ei toimi kyllä mikään. ja laskuissa ollu monen monta kertaa häikkää, millon mitäkin ylimääräistä laskutettu. ja asiakaspalvelunumerosta ei oo yleensä kovin hyvää palvelua saanu.

Mitä helv...?! Kuinkahan monta kertaa mäkin oon sitten sinisilmäsenä maksanu yli-isoja laskuja?! Kun niin moni dissaa DNA:ta!

No viimeksi pari kuukautta takaperin multa oli laskutettu vajaa kympin edestä tekstiviestejä jotka kuuluu mulla puhepakettiin, eli maksan könttäsumman johon kuuluu tietty määrä viestejä. eikä ollut ylittynyt siihen puhepakettiin kuuluvat viestit todellakaan, että tavallaan olisin maksanu kahteen kertaan ne viestit jos en olis sattumalta huomannu katsoa laskuerittelyä... soitin asiakaspalveluun ja mulle sanottiin että "ohhoh no niinpä on käyny, hyvä että huomasit". eli jos en olisi itse huomannut niin tuskinpa sitä asiaa olisi dna:n puolesta automaattisesti korjattu. vaihdoin liittymän, koska mulle tapahtu sama juttu niin monesti, ja suosittelen muitakin vaihtamaan!!

Ei muistu mieleen yhtään reklamointia joka olisi käsitelty huonosti...

Minulla on dna:sta vain hyviä kokemuksia, on heidän kauttaan netti, plus-tv ja 4 kännykkäliittymää. Sen ainoan kerran kun oli reklamoitavaa puhelinlaskusta, asia korjattiin samantien.

Myös Pirkka-tuotteesta olen kerran reklamoinut s-postitse, sanoin heittäneeni kys. pilaantuneen tuotteen samantien roskiin, lähettivät lahjakortin jolla sain ostettua vastaavan tuotteen tilalle.

Muumi-vaipoista olen myös kerran reklamoinut, kun ostamassani paketissa oli 4 rikkinäistä housuvaippaa. Postittivat minulle uuden täyden paketin. No, siinä saamassani paketissa oli vielä yksi samalla tavalla rikkinäinen vaippa :D

Viimeksi kun ravintolassa jouduimme odottelemaan kohtuuttomasti, saimme hyvän alennuksen laskun loppusummasta ja monet pahoittelut. Ravintola oli pullollaan porukkaa ja heillä oli kuulema henkilökunnassa äkillistä sairaslomavajausta.

Heseltä olen muutaman kerran saanut mukaani väärää tavaraa tai jotain on puuttunut, mutta en ole sitten koskaan käynyt jälkikäteen reklamoimassa. Seuraavalla kerralla voisin sen kyllä jo tehdä.

No, osaa ne Saunalahdellakin. Muutin tammikuussa meidän liittymään sen euron päivässä -paketin ja siihen tekstaripaketin päälle. Eka lasku oli liian iso > soitin ja sain kuulla, että paketin myynyt puhelinmyyjä oli UNOHTANUT kytkeä paketin "päälle". Meni kuukausi ja taas iso lasku > uusi soitto > edelleen "unohdettu" laittaa paketti voimaan > seuraavassa laskussa puhepaketti jo ok, mutta ei tekstaripakettia > soitto > "Oho, eikös sitä nyt sitte muistettu laittaa...?". Siis tammikuussa otettu paketti, ja toukokuussa tuli ensimmäinen lasku, jossa paketti oli kokonaisuudessaan laitettu voimaan. Hyvtykset tuli kyllä, mutta kyllä mä varmaan niiden hyvitysten verran istuin työaikaa puhelimessakin tätä selvittämässä!

[QUOTE="vieras";26399376]kolikkopelit.com, tästähän varoitettiin uutisissakin. Laitonta toimintaa. Lähettivät minulle ja miehelleni epämääräiset kirjeet, että "ystävämme" oli suositellut sivustoa meille. Ei oikein mennyt läpi kun "ystävällä" ei ollut edes sukunimeä.... Eli kyseessä on laiton toiminta, he eivät saisi lähettää kirjeitä ja tiedot ovat valheellisia.[/QUOTE]

Juuri kotiutin 1000€ jonka voitin " lahjalla".

[QUOTE="vieras";26401179]Travalle. Haalari hajosi lyhyen käytön jälkeen. Laitoin palautetta, lähetin haalarin ja vastaukset olivat epäkohteliaita ja haalarissa ei kuulemma ollut vikaa. Hirveän väännön jälkeen kaupan purku onnistui, varmaan lähinnä kun olin itse niin rasittava et jaksoin asiasta vääntää, mutta oli kyllä sellainen kokemus ettei travallea/remua meille enää tule.
Pahoittelu ja tarjous korjata haalari olisi minulle siis alunperin riittänyt vallan hyvin, en ollut uutta vaatimassa tms.[/QUOTE]

Me ostettiin viimetalvena remun haaalarin. Neppparit hajos i hupusta kaheden viikonpäästä ostosta. Huomasin, että hihan suut oli ommeltu päin peetä.
Lähetin haalarin korjattavaksi, ja siell se oli kaksi viikkoa.
SAMA hiha ongelma taas. Hihoja ei oltu korjattu. ja sitten hajosi myös vetoketju.
Ois pitänny taas lähettä se sinne korjattavaksi. En lähettäny. Pistin vaan perään mailin, että en osta enään ikinä heidän haalareita, enkä myöskään myyjänä niitä suosittele kenellekkään!
Mitähän järkeä siinä on, että haalari seisois huollossa 1kk verran koko talvesta?!?!

[QUOTE="vieras";26399284]ok-perintä, aktiv kapital, intrum justitia oy, lindorff,[/QUOTE]

Ei mekään nyt ihan mihin tahansa ehdotuksiin voida suostua, sopimukset toimeksiantajia kohtaa meitäkin sitoo. Ja kun lasku on tullut perintään, on se jo useamman päivän/kuukauden myöhässä.

Oulun Rotuaarilla sijaitseva Pukumies. Menimme jonkin aikaa sitten miehen kanssa katsomaan minkälaisia mekkoja siellä oli, kun mie tarvitisin sellaista. No, mekoista ei löytynyt mitään minun näköistä, joten menimme sitten alakertaa katsomaan minkälainen miesten vaatteita siellä on. Mies löysi sitten hyvän näköisen paidan ja aloimme katsomaan missä olisi lähin kassa. No, siinä vieressä sitten olikin yksi ja menimme siihen jonottamaan. No, koska kassalla olevilla asiakkailla näytti menevän aikaa, aloin katsomaan löytyisikö toista kassaa ja olihan siinä vähän matkan päässä toinen, mutta siitä lähti juuri myyjä pois. Jäimme sitten jonottamaan edelleen samaan paikkaan. No, sitten alkoi näyttämään, että ehkä pääsemme vihdoin maksamaan, kun siihen kassalle tuli toinen myyjä ja aikaisemmat asiakkaat menivät vähän sivummalle jatkamaan.

No, tällä uudella myyjällä olikin jo asiakkaita ja tämä pariskunta meni meidän edelle. Mun mies olisi vain pikaisesti maksanut sen paidan, mutta se myyjä katsoi meitä kuin me olisimme jotain toisenluokan kansalaisia ja käski varoa. Suutuin siitä sitten niin paljon, että lähdimme miehen kanssa samantien pois, jätimme sen paidan vaan yhden laukun päälle. Huomasimme, että olisi siinä lähempänä ovea ollut yksi kassa, mutta emme enää vaivautuneet, koska suututti se myyjän ilme. En enää koskaan enää mene kyseisiin liikkeeseen, koska en ole koskaan saanut missään kaupassa yhtä huonoa palvelua. Ehkä sinne pitää pukeutua pukuun, että saa ihmisen arvoista palvelua.

Työterveys, firma vaatii käyttämään ko. palvelua. Koskaan ei tapaa lääkäriä, vaan hoitaja ottaa vastaan.
39 asteen kuumeessa yksi päivä sairaslomaa, seuraavana päivänä taas yksi päivä lomaa. Hoitaja sanooi vielä lähtiessä, että mene töihin jos paranet ja kysy korvaavaa työtä mitä voit tehdä kuumeessa.

Sama paikka, mahatauti. Yksi päivä sairaslomaa ja vaatimus pyytää korvaavaa työtä.

Rannemurtuma -> voit varmaan tehdä korvaavaa työtä..

Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti;26402159:
Työterveys, firma vaatii käyttämään ko. palvelua. Koskaan ei tapaa lääkäriä, vaan hoitaja ottaa vastaan.
39 asteen kuumeessa yksi päivä sairaslomaa, seuraavana päivänä taas yksi päivä lomaa. Hoitaja sanooi vielä lähtiessä, että mene töihin jos paranet ja kysy korvaavaa työtä mitä voit tehdä kuumeessa.

Sama paikka, mahatauti. Yksi päivä sairaslomaa ja vaatimus pyytää korvaavaa työtä.

Rannemurtuma -> voit varmaan tehdä korvaavaa työtä..

Sen verran kommenttia tähän, että työnantajat pystyy aika pitkälle saneleen millaisia sairauslomia työterveyshuolto saa kirjoittaa. Reilua vai ei, mutta näin se vaan menee...

"Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
Kysyimme, onko kiirettä kun tulimme syömään lauantaina lounasaikaan. Ei kuulemma ollut. Tilasimme ja saimme ruuat, kaikki ok. Sitten kun pyysimme laskun, jouduimme odottamaan yli tunnin. Kysyimme sitä monta kertaa tässä välissä, ja aina tarjoilija vastasi "tulen kohta". Odotimme laskua tunti 20 min ja myöhästyimme eräästä tapahtumasta jonka vuoksi olimme Turkuun matkustaneet. Ei antanut tarjoilija minkäänlaista hyvitystä tai esim. jälkkäreitä kaupan päälle yms, jota jopa mäkkärissä harrastetaan jos tilaus viivästyy! Missään muussa ravintolassa en ole joutunut odottamaan noin kauan ilman mitään hyvitystä."

"Tähän on pakko kommentoida sen verran. Että kyllä tuo aika on käsittämätön. Mutta jos on menoa johonkin, niin kannattaa nousta siitä pöydätä ja mennä lähimmälle kassalle/ tiskille maksamaan. Ei kannata siellä pöydässä odottaa ja mököttää.. "

Minä ihmettelen myös, miksi jäitte odottamaan. Tarjoilijalle voi sanoa, että lähdemme nyt ja maksamme, jos otatte rahat vastaan. Jos ette, ei voi mitään... : )

Hotelli Epoque Pietarsaari

Rippijuhlia varten varattiin sieltä kolmen hengen huone lasten sängyllä. Samana iltana oli hotellissa häät ja sijoittivat meidät huoneeseen jonka seinän toisella puolella soitti bändi. Eivät voineet respassa asialle mitään, kun älysimme asian vasta kun bändi aloitti soiton. :headwall:

Eipä tarvitse toiste mennä eikä suositella muillekaan.

Hääsviitti Kuusamon tropiikki. Hiuksia kylppärissä, porealtaan reunalla hiuspompula ja pullonkorkkeja. Karkkipapereita lyötyi myös kyseisestä sviitistä. Lähtiessä sanottiin, niin ei oikein kommentoitu mitenkään!!!! Lykättiin sokos hotellin joku kympin alennus lappu mukaan. Sanottiin suoraan ettei kiitos tarvita. Sviitit ei yleensäkään mitään halpoja ole, ja vielä HÄÄYÖKSI täysin siivoamatta. Enpä suosittele kenellekään. Asiaa ois voinut pahoitella tai antaa hintaan alennusta, mutta eihän sitä toki voi rivityöntekijä tehdä! Eipä mennä enää tonne!

Yhteistyössä