Laitetaanko kuvia testeistä ja millä kp:llä tehnyt :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsu

Vieras
Omani:
Apteekin oma testi, testi tehty 24/28 kp ja päivä pissasta.
Pahoittelen huonoa kuvan laatua!! Huonoakin huonopi kamera :(
Mutta kyllä tuosta varmaan plussa näkyy http://www.aijaa.com/v.php?i=3000813.jpg

Nyt menossa viikko 11 :) :)

sanoisin että hommaa elämä!!! oman testi nehitin roskiin saman iltana kun tein ja ei ikinä tullut mieleen kuvata sitä??!!!!! mitä teet sillä liitätkö vauvakirjaab biiden 15 negatestin mukaan????

Alkuperäinen kirjoittaja rv 12+5:
sanoisin että hommaa elämä!!! oman testi nehitin roskiin saman iltana kun tein ja ei ikinä tullut mieleen kuvata sitä??!!!!! mitä teet sillä liitätkö vauvakirjaab biiden 15 negatestin mukaan????

Toiset ei tee kun sen yhden testin joka sitten näyttää plussaa :) Yhdelle se on vain kusinen tikku, toiselle tärkeä muisto. Yksi ei halua ultrakuvia otettavan, toiselle nekin on tärkeä muisto.

Alkuperäinen kirjoittaja rv 12+5:

:D :D :D En minäkään kyllä säästänyt mitää testiä :D Kyllä se myös roskiin heti meni, mutta toki siitä piti kuva ottaa todisteeksi kaikille ja myös itseni iloksi ;) Ja joo, olen hommannut elämän ja toisenkin elämän tässä kokoajan kasvatan mahassani! Ja minkä 15 negatestin mukaan? Olen tehnyt kaksi testiä elämässä ja niistä olen saanut aina sen toivotun plussa heti :D ;)

Kauheen negatiivista porukkaa taas liikkeellä. Musta on ihana asia kuvata se plussa, esim esikoisesta saatu ja liittää se tosiaan sinne vauvakirjaan.. SO WHAT??

rv12+5 Hommaa sinä elämä, äläkä sotkeennu muiden elämään!
Vittuuks se sulta ole poissa jos joku plussansa kuvaa! Toivon sulle....

Aapeelle onnea odotuksesta ja toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja hyvin näkyy plussa! :)

Itse en voi laittaa kun en raskaana ole ollut.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kusi haisee:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Odotuspuolella on ketju jossa kuvia raskaustesteistä ja kp:t.

mikä helvetin kp?
sit kun nää tikkujen kuvaaja-mammulit ei osaa edes suomea puhua.

:D

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos tykkää kuvata tikkuja niin kuvatkoon. Kuvataan sitä kummempiakin asioita.

Hei onko tullut mieleen että kaikkien EI tartte avata eikä lukea kaikkia ketjuja! Nää on enimmäkseen vauvakuumeisten juttuja vaikka joku nyt tänne Mitäs nyt-puolellekin välillä eksyy... Mut eikö vois vaan antaa toisten keskustella? En mäkään mee jokaisen BB-ketjuun aukomaan että mitäs te sitä katotte kun mäkään en kato, tyhmät :headwall:

En todellakaan oo kusisia testejä kuvannut.
Hanki ap elämä, kuten joku ehdotti.
hankkikaa kaikki muutkin jotka esittelette täällä niitä.

No mä en oo ainakaan testejä kusessa liotellut, eli ihan pipetillä siihen tiputetaan kolme pisaraa pissaa... ja urea siis haihtuu aika piankin että eipä siinä tikussa kusi haise, mutta mä en toki tiedä missä sä olet tikkujas uittanut...

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Odotuspuolella on ketju jossa kuvia raskaustesteistä ja kp:t.

mikä helvetin kp?
sit kun nää tikkujen kuvaaja-mammulit ei osaa edes suomea puhua.

Opettelisit sinäkin edes alkeellisimmat kielioppi- ja oikeinkirjoitussäännöt ennen kuin alat vihjailla muiden osaamattomuudesta. ;)

Yhteistyössä